5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iFlorens

iMessage: kan je kiezen?

Hallo,
    morgen komt iOS5 uit en ik heb nog een vraagje over iMessage. Ik heb mensen in mijn contactenlijst die een normale mobiel en een iPod touch hebben, als ik diegene dan een sms wil sturen, kiest hij dan voor SMS of voor iMessage? Want het kan natuurlijk dat diegene zijn iPod thuis heeft liggen terwijl ik diegene op een andere locatie wil bereiken, hoe zit dat?

Verder, kan je iMessage uit zetten?

Groetjes,
    Florens

Bijdrager
    Sjaakiej

Hoi iFlorens,

Je kan inderdaad kiezen. Wanneer je bijv. naar Piet een bericht wil sturen toets je Piet in bij afzender.
    In een dropdownmenu menu staat dan zijn mobiele nr. en of email, als het goed is met een blauw tekstballon.

Verder is het mogelijk om iMessage uit te zetten bij je instellingen.

Gr

Bijdrager
    iFlorens

Is het niet zo dat je tijdens een gesprek kan switchen zonder een nieuw gesprek aan te maken?

Bijdrager
    lucschram

Het zit zo, wanneer jij een sms wilt sturen naar Piet die geen iPod Touch, iPhone of iPad heeft dan verstuurd hij hem naar zijn mobiele nummer. In dit geval word zijn naam in het groen weergegeven en zijn de tekstballonen ook groen.

Wanneer je een sms wilt sturen naar Henk die wel een iPhone heeft. Dan controleert jij dit. Wanneer het een iMessage is word de naam weergegeven in het blauw, en de tekstballonnen ook.

Verder weet ik iet of je kan switchen.

Bijdrager
    iFlorens

Oke bedankt!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.