6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bart1971

Imageburn bestanden en OSX

Ik heb een .MDS bestand en een paar andere bestanden zonder extentie die moeten worden uitgepakt in ImageBurn onder Windows. Is er ook een manier om deze bestanden samen te voegen en te branden in OSX?

Bijdrager
    tarun

Jazeker. De .mds heb je meestal niet nodig. Zoke het grootste bestand op en geef die de extensie .iso of .img. Meestal kan dit dit bestand dan openen of branden.

Bijdrager
    bart1971

Dit lijkt niet helemaal te werken. Het gaat om 8 bestanden die allemaal dezelfde grootte hebben (die samen een DVD vormen). Het lijkt erop dat deze bestanden eerste samengevoegd moeten worden…???

Bijdrager
    tarun

Dat gaat je dan waarschijnlijk niet lukken. Ik zou tenminste niet weten hoe.

Bijdrager
    csteelooper

Hoe heten de bestanden? Als ze VIDEO_TS of VTS_01_0x (x is een ander nummer) heten, dan heb je er een aantal die meestal 1 of 2 GB (1024 dan wel 2048MB) zijn (deze zouden dan de extensie .VOB moeten hebben) en verder ook nog (voor elke VOB-collectie) twee kleine bestandjes (met extensies .IFO en .BUP). Al deze bestanden heb je in dat geval nodig en die moeten in een directory met de naam VIDEO_TS komen. daarna kun je ze met bijvoorbeeld Toast branden. Ik lees net dat je bestandjes geen extensie hebben? In dat geval is het handig als ik de naam weet, zodat ik kan kijken of ik je kan helpen…

Bijdrager
    bart1971

De bestanden heten FK.I00, FK.I01, FK.I02 enzovoorts. Er is dus ook nog een FK.MDS bestandje. De systeemsoftware kan zelf geen programma’s vinden om het programma mee te openen. Het lukt me niet om het in Toast als Image file weg te schrijven.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.