6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    DesertDog

Image doesn’t open when you double-click

Bij mij opende een photoshop bestand niet als ik het dubbelklikte of naar het Photoshop icoon sleepte. Inmiddels is dat opgelost (http://www.adobe.com/support/techdocs/329996.html)

aleen, heb ik het probleem ook met Illustrator bestanden… is daar ook een oplossing voor?

Bijdrager
    AppelJuice

Met :apple: i een voorkeurs programma opgeven (open met) -> andere ->activeer alle programma’s -> kies illustrator ok en daarna wijzig alles!

Bijdrager
    DesertDog

het probleem zit hem in het daadwerkelijk openen van het document. Als ik het dubbelklik dan opent Illustarot wel, maar neit het bestand. Ook bij het op het icoon slepen gebeurt dit (niet)

Bijdrager
    computer space

Is dat een 10.3.9 kwaal? Ik heb er ook een enkele keer last van sinds ongeveer een week. Niet altijd overigens. Met name ook vanuit GraphicConverter. Wanneer ik daar een bestand van PS of Illustrator extern laat openen gaat het programma wel open, maar blijft het bestand dicht.
    Ik heb net die tip van Adobe gelezen, ga ik ff proberen vanavond. Kan dat ook niet voor Illustrator?

Bijdrager
    DesertDog

bij mij werkt die tip dus alleen voor photoshop en niet voor illustrator

Bijdrager
    was frans

ik heb er pas ook last van gehad, maar had ook nog eens last van overlapped files, in mijn geval had ik daar de schuld aan gegeven voor mijn probleem. Had toen trouwens wel net de update 10.3.9 gedraaid….

Eerst werkte alles gewoon wel, nadat ik 20 Gb had getrashed kreeg ik langzaam problemen, het bleek dat ik ineens heel veel overlapped files had, of het er mee te maken heeft gehad weet ik niet….

Heb nu mijn computer opnieuw geinstalleerd, omdat die overlapped files veel problemen gaven en op het moment werkt alles weer goed…..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.