8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    NB

Imac24″

Hallo,

Ik heb zojuist iMac24″ gekocht, kan ik daar CS1 of CS2 en flash op laten draaien?
    Ik hoorde dat er problemen zijn ivm nieuwe processor? Zoja wat voor problemen zijn dat?

groet NB

Bijdrager
    smoothly

Kan wel; het draait alleen niet mega super snel omdat het onder roseta werkt. De programma’s zijn nog niet universal. en werken dus met een soort vertaalslag, en dus iets trager… Maar je kunt ze zeker draaien.

P.S. welkom. :wink:

Bijdrager
    Brainiac

Je kan er anders wel al CS3 bèta opzetten, die’s universal en redelijk stabiel.:)

Bijdrager
    Hanky Dussen

moet je wel CS2 al hebben….

Bijdrager
    Brainiac
    ”Hanky

moet je wel CS2 al hebben….

True.

Bijdrager
    PietjePuk

Iemand die dit niet per sé heeft kan me pb’en :innocent:

Bijdrager
    macmickey2

:? CS3 Beta is alleen Photoshop. De TS heeft het over CS en CS2 (misschien bedoelt hij/zij wel de gehele suite) en Flash. Voorgaande antwoorden snijden dus geen hout.

on topic: Ja je kan CS en CS2 installeren. De software werkt dan via rosetta (merk je zelf niets van) omdat je een intel Mac hebt. Er is alleen een bug in Illustrator met systeem 10.4.8 en hoger en het schijnt dat de afrondingen in maten niet helemaal soepeltjes is met CS2. Mijn advies: check je systeem is het 10.4.7 lekker laten staan en dan CS2 installeren tenzij je toch niets met Illustrator doet dan maakt het niet zoveel uit…En er zijn geen echte problemen zoals uitval, crashes etc…Dus: installeren die handel (toch wel legaal hé? :innocent: ) anders moet je wachten tot CS3 (volledig) uit is want die is geoptimaliseerd voor de Intel processoren, helaas gaat dit nog wel even duren (voorjaar 2007).

Bijdrager
    NB

Hallo,

Ik maak voor het eerst gebruik van deze site, echt handig, enne bedankt voor jullie (snelle) tips.
    Ik wil graag de complete Creative Suite 2 aanschaffen, maar misschien kan ik beter wachten tot 3 uit is. Maar gelukkig is het met vesie 2 ook mogelijk. Het gaat mij metname om Indesign, illustrator en flash.

gr NB

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.