14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Joppe

iMac wil niet meer opstarten na grote kuis ;)

Nadat mijn vrouw het toetsenbord heeft schoongemaakt (terwijl hij nog aan stond) wil mijn iMac niet meer opstarten.
    Als ik hem aanzet dan krijg ik een logon scherm (wat ik nog nooit had) waar ik een paswoord moet ingeven. Wanneer ik het paswoord ingeef gaat hij even verder om dan terug op het login scherm te komen. :?
    Ik heb al proberen opstarten via cd (C ingedrukt) maar hij reageert blijkbaar op geen opstart command…

Ik weet het niet meer… :x

Bijdrager
    Yaris

Die vrouwen toch … :?

Een gelijkaardig probleem is in http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=133849 opgelost.

Bijdrager
    Joppe

Helaas geen van de opstart combinaties blijken te lukken …
    (shift C, C, D, …) :?

Bijdrager
    Nietzman

Schoongemaakt als in hoe? Met glasseks je hardware om zeep helpen of door roekeloos systeembestanden weg te knikkeren?

Bijdrager
    Bor

@Slork

”TS”

Nadat mijn vrouw het toetsenbord heeft schoongemaakt (terwijl hij nog aan stond) wil mijn iMac niet meer opstarten.

Bijdrager
    Nietzman

Ah check, m’n ooglid viel over de bovenste regel heen.

Bijdrager
    Bor

Wimpers knippen dan?

Bijdrager
    iJeroen
    ”Joppe”

Een toetsenbord heeft toch niks met je mac te maken? :?

Bijdrager
    Gates
    ”Nietzman”

Schoongemaakt als in hoe? Met glasseks je hardware om zeep helpen of door roekeloos systeembestanden weg te knikkeren?

Zeker door systeembestanden van het toetsenbord weg te knikkeren… :sealed:

Bijdrager
    Bor
    ”iJeroen”
    ”Joppe”

Een toetsenbord heeft toch niks met je mac te maken? :?

Ze heeft dus een reeks knoppen ingedrukt.

Bijdrager
    iJeroen

Ah, sorry… :wink:

Bijdrager
    iJeroen

Heb je geprobeerd er een ander toetsenbord op aan te sluiten? En werkt je username en wachtwoord intypen wel goed?

Bijdrager
    wouwout

haha ja wat was dat password nou ook alweer???

Bijdrager
    Joppe
    ”iJeroen”

Heb je geprobeerd er een ander toetsenbord op aan te sluiten? En werkt je username en wachtwoord intypen wel goed?

Het was idd een probleem met het toetsenbord!
    Ik heb een maand of 2 geleden een nieuw toetsenbord gekocht voor mijn mac (zo’n aluminium).
    Dit geeft blijkbaar problemen om de opstart toetsen combinaties te gebruiken! :?

Hij is ondertussen alles aan het terug zetten via timemachine.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.