7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Wesson

iMac weergave op Philips HD ready

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn i-mac (intel core i5) op mijn Philips hd ready te tonen. Ik heb een Kanex iAdapt en deze via HDMI op mijn tv. Nu is het mooie dat de imac de tv wel ziet, krijg netjes tweede scherm bij “beeldschermen” onder naam Philips KTV maar vervolgens krijg ik geen beeld op mijn tv. Heb al geprobeerd synchronisatie aan te zetten, en verschillende resoluties maar niks werkt, mijn tv blijft zeggen “geen videosignaal” (heb hem wel op juiste kanaal:p). Als ik mijn playstation via HDMI op tv aansluit doet hij het prima. Heeft iemand een idee wat ik kan doen om beeld te krijgen op mijn tv?

Alvast dank.

Bijdrager
    tarun

Er schijnt een probleem te zijn met HDMI en Lion. Heb jij Lion?

Overigens heb ik met mijn Panasonic-TV juist een betere weergave dar onder Snow Leopard.

Bijdrager
    iHam

Als je er zo een hebt met USB eraan, dan moet je die aansluiten en kijk wat er gebeurd.

Bijdrager
    Wesson

Ik heb inderdaad Lion maar dan is het nog vreemd dat hij hem wel ziet maar geen beeld doorgeeft. Imac detecteert dus wel maar zou dan niks kunnen verzenden via hdmi.

Bijdrager
    paullez

Ligt aan lion, heb het zelfde hier met mijn philips tv em macbook pro. Ik heb er ook Een post voor gemaakt. En na de laatste update werkt het nog steeds niet. Apple laat ons daar mooi mee in de kou staan

Bijdrager
    Wesson

Hmm…dus als ik het goed begrijp moeten we wachten tot er een update van Lion komt zodat het weer werkt?

Paullez – heeft het bij jou wel gewerkt voordat je lion had?

Dank iig voor de reacties

Bijdrager
    paullez

In SL werkte alles naar behoren. Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen. Er is veel over dit onderwerp te vinden op internet. Maar een echte oplossing heb ik niet gevonden. Veel gebruikers hebben hier last van. Vooral met philips tv’s.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.