6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    dannyvann

imac verliest wifi in sluimer

Mijn imac uit eind 2009 verliest opeens in de sluimerstand het wifi netwerk maar er is niks verandert in de mac door mij en ik weet niet hoe ik dit weer goed krijg kan iemand mij daarbij helpen?

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je misschien iets aan de oplossingen in dit topic?

MacBook pakt steeds vaker de WIFI niet op

Bijdrager
    GrannySmith

Niets in de iMac veranderd… maar misschien wel in de router? DHCP lease misschien erg kort gezet?

Bijdrager
    Akoni

Bij mij heeft destijds dit probleem voorgedaan na een update.
    Bij mij hielp , de net werk instellingen verwijderen en opnieuw aanmaken.

Bijdrager
    dannyvann

Ik heb even zitten zoeken in dat topic maar dat is niet echt mijn probleem. kijk ik download wel is wat dingen en daarvoor moet mijn verbinding continu zijn maar zodra de imac in sluimer gaat is de verbinding ook gelijk weg, beweeg je de muis dan komt er weer beeld en duurt het ongeveer 10 sec voordat hij zijn verbinding weer heeft gevonden. voorheen was het dat het beeld van de imac wel uitging maar alle verbindingen bleven in stand. mijn router is een airport extreme van nog geen jaar oud en inmiddels heb ik al meerdere keren mijn netwerk verwijdert en opnieuw aangemaakt maar het probleem blijft update’s heb ik niet uitgevoerd de laatste tijd want die zijn er niet, DHCP lease doe ik wel is vernieuwen maar helpt ook niet maar wat word er bedoelt met DHCP lease kort gezet??

Bijdrager
    Wolfii82

Als je de iMac wakker maakt met de aan/uit knop is Wifi dan ook niet direct beschikbaar?
    Dus niet wakker maken met muis/toetsenbord maar met aan/uit knop, kwestie van een keer de knop aantikken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.