9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    nightf3v3r

iMac update van 10.3 naar 10.3.2 aan te raden?

Ik vroeg mij af of een iMac waarop ik 10.3 heb geinstalleerd zonder problemen naar 10.3.2 ge-update kan worden.. Ik hoorde hier en daar wat pos. en neg. reacties. Ik kan geen kopie van het systeem maken, te weinig hd ruimte.
    (iMac G3 500 hmz 640mb ram.)

Bijdrager
    pluche

ik heb dat gedaan op een (oer)oude iMac 350 en het werkt prima
    wel eerst je permissies herstellen alvorens de upgrade uit te voeren en dan ook nadien

Bijdrager
    Gerrit

Wacht nog even… met een paar dagen komt 10.3.3 uit.
    10.3.2 wordt door nogal wat gebruikers als brak beschouwd.

Draai op mn 12″ Powerbook ook nog steeds 10.3.1 om diverse redenen

Bijdrager
    misterx
    ”Gerrit”

10.3.2 wordt door nogal wat gebruikers als brak beschouwd.

Onzin, niet op de G5 1.6.
    En op mijn G3 is hij vooral met opstarten trager geworden, maar
    is nog altijd stabiel. Van mij zal je niet horen dat hij brak is, dus.
    8)

Bijdrager
    tiny

Ik heb 10.3.2 op een aantal Macs draaien en ik raad hem af. Niet updaten. Evt kan je een losse updater naar 10.3.1 downloaden bij Apple. Heb ik vorige week voor mijn ex-vriendin ook gedaan. En, zoals ook al eerder gezegd, je kan ook gewoon wachten. 10.3.3. komt er snel aan (zie voorpagina; nieuwsflitsen).

Bijdrager
    nightf3v3r

Ok, bedankt voor jullie reacties. Ik wacht met de update tot 10.3.3 Hij draait nu lekker en zonder problemen, dan neem ik liever geen risico, want ik kan geen kopie maken om het even te checken. Heb zelf op m’n G4 wel 10.3.2 draaien, maar daar zit wel wat meer power achter. Ben benieuwd naar wat 10.3.3 ons gaat brengen.

Bijdrager
    tiny

Mijn G4 dual 1.25 is een van de machines waar ik het op heb draaien. Daar heb ik een aantal keren per week een strandbal op. Geen programma laadt dan nog. Icoontjes blijven springen in de dock tot ik ze meedogenloog uit hun lijden verlos (lees: force quit). Enige optie is een herstart. In OSX komt dat voor de rest bijna nooit voor. Alleen met deze update…

Bijdrager
    Gijs

Paar dagen wachten kan geen kwaad, maar van de problemen die Tiny heeft snap ik niks. Ik ken alleen het probleem met de oude router-firmware, waardoor Safari en Mail in 10.3.2 vastlopen. Verder draait 10.3.2. als een zonnetje.

Bijdrager
    Geedee

Gek dat er zoveel problemen zijn. Bij mij draat 10.3.2 al van bij het begin vlekkeloos op m’n iMac 800 17″.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.