8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    tomfeys

iMac TFT 17inch 1GHz Superdrive

Hey,

Ik zit momenteel (al een lang tijdje :P) op de computer van mijn ouders. Maar je weet hoe dat gaat. Altijd maar gezever :x . Dus ik ben opzoek (ge)gaan naar een nieuwe computer die nog vele jaartjes zal moeten meegaan. Ik zal heb pas eind jullie kunnen kopen omdat ik nog geen centes heb (14 jarige heeft nog geen werk :o ) . En ik kom op het internet deze mooie mac tegen :Mac TFT 17inch 1GHz Superdrive http://www.itpro.be/trade/productview/471/11/ voor een redelijk berdrag (zal wel nog wat van af gaan hoop ik :) ). Zijn er mensen die deze computer hebben zijn jullie er tevreden over. En zal die binnen (ik zeg nu maar wat) 3 jaar nog mee kunnen in de strijd?

Bijdrager
    hardus

van zo’n iMac heb je nog jaren plezier
    en zo’n superaanbieding is dat niet

Bijdrager
    chm

Als je dan toch iets wil kopen waar je langer wil op werken zou ik toch wel nog wat langer sparen en voor een G5 gaan, niet de 1.6 maar minstens de 1.8 of nog beter de 2gig dual.

Maar ja ik kan voor jouw niet de rekening maken, maar denk aan de 64bits architectuur van de G5 die uiteindelijk de toekomst zal uitmaken!
    Maar veel hangt natuurlijk af van wat je met je computer zal gaan doen. 8)

Bijdrager
    Moos

ik neem aan dat je nog op school zit dus krijg je op de apple-store een studentenkorting. Voor 40€ meer krijg je dan een 1,25 Ghz. En IT-pro is niet de goedkoopste winkel, eens verder kijken kan nooit kwaad. Ik denk dat je 1 Ghz ergens anders ook nog nieuw op de kop moet kunnen tikken voor minder dan de 1899€ die je daar betaald

ik heb er zelf ene met wat RAM bijgestoken en die gaat ruim snel genoeg zelfs om video’s te bewerken

groeten en suc6

Moos

Bijdrager
    nebbio

Koop niet bij IT-Pro, Tom. Niet doen. Nooit. Ik zet d’r geen stap meer binnen.
    En edu-korting is voor 18-plussers, als ik me niet vergis.
    Eén ding is zeker: je hebt smaak.

Bijdrager
    Freerk

Binnenkort verkoop ik mijn imac 17 inch 1 gig. Ik heb een g5 gekocht.

Als er nog iemand belangstelling voor heeft.
    Hij is ongeveer een half jaar oud en heeft 768 mb geheugen.
    Voor de rest alles standaard. Geen dode pixels.

Bijdrager
    tomfeys
    ”nebbio”

Koop niet bij IT-Pro, Tom. Niet doen. Nooit. Ik zet d’r geen stap meer binnen.

Waarom infeite? Mijn ouders hebben er al een mac gekocht en de service was redelijk. Zijn er andere macwinkels in Gent?

”nebbio”

En edu-korting is voor 18-plussers, als ik me niet vergis.

Heb al wat werk gedaan de edo-korting is inderdaad voor 18+

Bijdrager
    nebbio
    ”tomfeys”

Zijn er andere macwinkels in Gent?

MACC is er aan de Antoniuskaai, maar zij richten zich duidelijk op een professioneel publiek.

Wat is er mis met IT-Pro: lees dit nog maar eens.

Mijn PowerBook is besteld via de Apple Store: de man aan de andere kant van de lijn is een verkoper en geen expert. IT-Pro geeft je de valse indruk dat je met deskundigen te doen hebt, terwijl zij enkel bijzonder goed zijn in het belazeren van klanten:

Twee weken terug een offerte gevraagd voor een PB 15″ met edu-korting in IT-Pro. Zij geven mij een prijs:
    2499 € – 6% + gratis printer én gratis kortingbonnen (zaken die ik echt niet nodig heb).
    Terwijl in de Apple Store dezelfde PB 2299 € (korting inbegrepen) kost.
    Dat is een korting van 8% en geen 6%. Dat is mensen belazeren om 2 zielige percentjes in eigen zak te steken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.