3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    LarsV10

iMac start niet meer op.

Hallo,

Mijn iMac 21,5 inch medio 2010 wil niet meer opstarten. 5 dagen geleden deed hij het prima maar toen ineens wilde hij niet meer aan gaan. De stekker zit er goed in maar wanneer ik op het aan-knopje druk gebeurt er helemaal niks. Er is ook geen lichte zoem of getik. Ik heb verschillende stopcontacten geprobeerd maar dit werkt ook niet.

Nog een klein dingetje, toen ik het na 2 dagen defect het nog een keer probeerde ging hij wel weer aan, maar dit was ook maar 1 keer en nadat ik hem heb uitgezet doet hij het weer niet. Dit is nu 3 dagen geleden.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Bedankt alvast!

Bijdrager
    aukem

Ik heb hetzelfde probleem met het tikken. 1 keer nog in kunnen loggen en daarna weer niet. Topic staat onder die van jou.

Bijdrager
    Tegenwind

Probeer naast een ander stopcontact voor de grap ook eens een andere stroomstekker.

Verder, als je ‘m nog niet langere tijd van het stroomnet af hebt gehad, trek dan de stekker er eens uit en houd de aan/uit knop 15 seconden ingedrukt, en probeer het dan nog eens.

Mocht dit nou geen soelaas brengen dan is er een goede kans dat de voeding defect is. Een nieuwe voeding heb je voor rond de €130,-
    Indien je een beetje handig bent met een schroevendraaier en zuignap om de glasplaat te verwijderen (gootsteenontstopper werkt overigens ook prima) dan kun je dit met behulp van een iFixit handleiding prima zelf doen.

Mocht je hier toch wat minder vertrouwen in hebben zijn er meerdere reparatietoko’s die dit voor je kunnen doen. Met een beetje googelen kun je vast iets in de buurt vinden;-)

Succes!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.