3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    viny boy

iMac start niet meer op

Hallo,

Eind oktober dit jaar kocht ik een iMac 21,5″ intel i5 16 gb ram fusion drive, vooral om in het weekend wat te photoshoppen en wat video’s te monteren. In het begin deed de iMac het heel goed maar al na enkele keren viel hij plots uit terwijl ik aan het photoshoppen was of op safari
    zat. Wanneer ik de computer dan terug wilde opstarten moest ik meer als 10 keer op die knop drukken vooraleer hij wilde opstarten.
    Ook wanneer ik hem in sluimer zette, wilde hij niet zomaar terug aangaan. Deze problemen kwamen alsmaar vaker voor en nu is het zelfs zover dat ik hem gewoon in zijn geheel niet meer aan krijg. Gisteren heeft hij nog eventjes 2 minuten aangestaan nadat ik meer dan 50 keer op de knop vanachter had gedrukt, maar dan viel hij weer onmiddellijk uit.

Ik dacht eerste dat de stekker van de iMac niet goed instak vanachter in de Mac maar dit was ook niet het geval, ook heb ik al verschillende malen een ander stopcontact geprobeerd maar tevergeefs.

Nu is mijn vraag wat ik nu het beste doe, gewoon naar de Fnac gaan waar ik hem gekocht heb of moet ik dit met Apple zelf proberen te regelen want volgens mij is er dan toch ergens toch iets mis ?

Mvg,
    Vincent

Bijdrager
    Hansi2124

Als je met een nieuw apparaat 10 keer moet drukken om het aan te zetten, is er toch iets niet goed en had je allang terug moeten gaan naar Fnac. Doe dat dan nu. Wachten heeft geen zin.

Bijdrager
    Jobberns82

Persoonlijk raad ik aan om naar de Apple store te gaan. zij kunnen hem vaak gelijk of repareren of je krijgt een nieuwe mee. Bij Fnac loop je het risico dat je hem even kwijt bent.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.