5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Pc de wit

Imac start langzaam op door netwerkverbinding

Ik mijn Imac uit 2011 opnieuw geinstalleerd, met 2 versies van IOS. de 10.6.8 blijf ik nodig houden ivm met programmas. De nieuwe High Sierra is sneller. Maar ja. Nu is mijn probleem dat de Mac netwerkverbindingen zoekt bij het opstarten die er niet meer zijn. Nu kun je in account dit uitvinken, maar het vakje kan ik niet aanvinken. Het is doorzichtig.

Hoe kan ik dit oplossen en het opstarten en systeem dan sneller maken? Hij start geen programmas automatisch op.

Moderator
    Night

Ik vraag me af hoe een iMac naar netwerkverbindingen kan gaan zoeken die er niet meer zouden zijn, als je macOS helemaal opnieuw hebt ge├»nstalleerd…

Ô×ö Terug naar het probleem: ben je ingelogd als administrator?

Bijdrager
    Pc de wit

Hoi,

Ik bedoel dat ik het systeem via timemachine terug heb gezet. Ik had alleen een dvd van 10.6.2 en dat werkte niet.

Ik ben wel ingelogd als administrator.

Moderator
    Night

Je gebruikt dus twee partities: een met 10.6 en een met 10.13. Heb je 10.13 schoon geïnstalleerd en tijdens de installatie ervan de Time Machine backup van 10.6 geïmporteerd?

Ô×ö Heb je ook op het hangslotje onderaan geklikt voordat je iets wilde wijzigen in de instellingen?

Bijdrager
    Pc de wit

Ja zo heb ik dat gedaan.

Over dat slotje twijfel ik, volgens mij niet.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.