8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Paulster

iMac spuugt DVD’s meteen weer uit

Hello there,

Ik heb een paar doosjes lege DVD’s gekocht om zelfgemaakte films op te branden. In het begin ging het goed, maar nu opeens worden alle DVD’s die ik erin stop, er 10 seconden later weer vrolijk uitgespuugt. Dit gebeurde ook met een muziek-cd en met de DVD’s van World of Warcraft.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Moderator
    unSOUND

Welke iMac ?
    Welk merk en type drive ?
    Welke versie OS X ?
    Welke DVD’s ? ( -R of +R )

Bijdrager
    Paulster
    ”unSOUND”

Welke iMac ? iMac Intel Duo Core 20″
    Welke versie OS X ? Mac OS X versie 10.4.6
    Welke DVD’s ? ( -R of +R ) lege DVD’s zijn + (die ik eerder gebrand heb ook, toen werkte het wel), en van DVD’s /CD’s van World heb ik geen flauw idee welk type DVD/CD het is:)

Moderator
    unSOUND

Dus hij heeft dezelfde DVD’s eerder wel gepakt en gebrand ?
    Dan lijkt het er op dat de drive gewoonweg stuk is…

Bijdrager
    Paulster

Serieus? Damn..das wel mooi knaak! En nu kan ik hem dus terug brengen?

Moderator
    unSOUND

Als je hem in een winkel gekocht hebt zou ik het daar eens laten zien, wellicht hebben zij een idee, maar zoals je het nu beschrijft denk ik aan een hardware-probleem…

Bijdrager
    Paulster
    ”unSOUND”

Als je hem in een winkel gekocht hebt zou ik het daar eens laten zien, wellicht hebben zij een idee, maar zoals je het nu beschrijft denk ik aan een hardware-probleem…

Ik heb hem bij de Mediamartk gekocht, een aangezien ik daar alles nog beter als de verkoper zelf wist te vertellen heb ik niet echt zin hem helemaal daarheen te slepen…

Bijdrager

Dan moet je hem gewoon naar een apple authorized service centre brengen ( of eerst even bellen ) die handelen garantie af van alles met een apple logo erop, dus het maakt niet uit waar je hem gekocht hebt.
    Machouse Amsterdam aan de raadhuisstraat bijvoorbeeld, daar kun je sowieso terecht.

Mediamarkt doet overigens verder zelf toch niets betreft de garantie.

Succes verder hiermee in ieder geval!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.