4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    jw1982

iMac scherm uitschakelen en TV aan laten

Beste verlossers!

Ik ben nieuw hier op het forum, dus of ik het helemaal goed doe, geen idee. Zo niet, excuses.

Ik heb een vraag, ik heb sinds gisteren een koppeling gemaakt met mijn iMac en mijn TV (middels een DVI naar HDMI kabel). Het werkt allemaal prima voor zover, op een ding na. Ik zou graag mijn iMac scherm uit willen zetten wanneer ik TV kijk. Nu heb ik al van alles geprobeerd, zoals bepaalde snelkoppelingen (werkt niet, TV gaat dan ook op zwart) en allerlei instellingen.

Kan iemand mij helpen?

bvd!

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  jw1982. Reden: autocorrectie fout

Bijdrager
    Humain

Kwestie van de voeding, scherm en een toetsenbord/muis er aan en dichtklappen.
    Even toetsenbord indrukken en hij schiet in de clamshell modus zodat het externe scherm werkt als primair scherm.

(Zo werkt het bij mij)

SORRY!!!! Ik had friet in mijn ogen, je hebt het over een iMac:( Excusses!

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  Humain.

Bijdrager
    mull-boy

Je scherm dimmen werkt niet? of misschien het commanda: CTRL + SHIFT + EJECT?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Je kunt op een iMac het scherm niet helemaal uitzetten met de toetsen voor de schermverlichting — alleen op MacBooks gaat het uit in de laagste stand.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.