8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    magicdd

Imac scherm blijft hangen en dan dit…iemand idee?

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Probeer eens een Apple hardware test te doen. Hopelijk is de videokaart niet defect.

https://support.apple.com/nl-be/HT201257

Bijdrager
    magicdd

<p class=”cite”>Mac Hammer Fan op 24 juli 2019 om 11:31</p>
    Probeer eens een Apple hardware test te doen. Hopelijk is de videokaart niet defect.

https://support.apple.com/nl-be/HT201257

heb geprobeerd,maar heb geen 2e disc van de iMac om deze test te doen.is model 2009.Toch alvast bedankt voor je antwoord 😉

Bijdrager
    GoeieDag

Ook zoveel info waar wat mee kunnen.

Bijdrager
    magicdd

<p class=”cite”>GoeieDag op 24 juli 2019 om 12:40</p>
    Ook zoveel info waar wat mee kunnen.

is waar,waarvoor mijn excuses 😉 had niet meteen gevonden waar ik mijn ganse uitleg moest schrijven😂 het probleem is gisteren begonnen.imac normaal opgestart.Dan google Chrome geopend en plots bleef alles hangen en kon ik niets meer doen.scherm bevroren.dan uiteindelijk moeten afsluiten door de aan/uit knop blijven in te houden.dan terug opgestart waar ik het normale start appeltje te zien krijg,die dan meteen over gaat naar de foto die ik hier gepost heb.Ook Windows willen starten,waar ook het startgeluid werkt,maar het beeld helemaal zwart is.Ook krijg ik het keuze menu van schijf normaal te zien(windows/mac/opstart cd)Het toestel is een iMac van begin 2009 en er draait osx 10.6.3 op met update naar 10.6.8.Hopelijk voldoende info 😉

Bijdrager
    GoeieDag

Probeer eens op te starten in de Veilige modus.

Bijdrager
    magicdd
    1. <p class=”cite”>GoeieDag op 24 juli 2019 om 15:27</p>
      Probeer eens op te starten in de Veilige modus.

net geprobeerd,maar appel verschijnt en cirkeltje blijft ronddraaien om op te starten,maar dit lukt niet.

Moderator
    Night

Je moet wel even geduld hebben. Op starten in Veilige Modus kan aanzienlijk langer duren dan ‘normaal’ opstarten, zeker op oudere Macs met een heel recente versies van macOS.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.