10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    hardus

iMac rev A dood?

M’n iMac 233 doet vandaag helemaal niks meer. Gisteren gewoon uitgezet.
    Ik heb inmiddels de lithium-batterij vervangen maar dat was het dus niet. Iemand dit meegemaakt?

Bijdrager
    pitch

klinkt naar netvoeding stuk ?!?

Bijdrager
    klaus

Geen problemen gehad met onweer? of heeft het bij jullie niet gebliksemd?

[offtopic]
    Denk dat uw imac niet wil wachten op morgen en zichzelf heeft vernietigd, omdat hij denkt dat z’n baasje een nieuwe iMac zal willen, ene met een g5 in.
    [/offtopic]

Bijdrager
    gewoonbob

recent heb ik ook kapotte imac meegemaakt, bliksem via ethernet [upc kabel] zelfs gelijk ook de printer in coma. ik kon het niet geloven, er is geen stop in het hele huis gesprongen. maar het blijkt toch echt te kunnen. absoluut een reden om draadloos te gaan!

Bijdrager
    hardus

Wel onweer gehad, maar de rest van de mac’s en andere apparaten doet het nog.

Als ie wist dat er morgen nieuwe komen had ie juist extra z’n best gedaan denk ik.

Bijdrager
    angorawol

Maar hij stond misschien nog aan tijdens een onweer en heeft geen bescherming bij het stopcontact? (zo’n “SurgeMaster” stopcontact van Belkin of iets dergelijks)

Bijdrager
    candykane

ik heb nog een aantal moederboardjes liggen ik weet niet of je intresse heb moeten 15 euro opleveren

Bijdrager
    hardus

Als het aan het moederbord ligt heb ik wel interesse, maar dat weet ik dus niet.

Bijdrager
    vogel

Brandt het groene LED’je nog of loopt er niet eens meer stroom doorheen?

Bijdrager
    hardus

Bedoel je de aanuitknop? Die brand niet. Ik hoor wel de monitor zachtjes zoemen/brommen. De toonhoogte daarvan verandert als je de aan/uit knop indrukt.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.