7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    maconly

Imac print traag

Hallo , welke laserprinter ik ook aansluit , de eerste opdracht gaat snel , maar bij meerdere opdrachten moet je zo’n 40 seconden wachten voordat de printer de opdracht krijgt en gaat printen.

Iemand enig idee ?

Thanx

Oh voor de mods die gaan zeuren over draadjes ik kan hier niks over vinden.

Bijdrager
    rrkramer

Ligt dit niet gewoon aan de printer?

Heb je wellicht een printer met een tergend klein intern geheugen?

Bijdrager
    fatboysmart

Hij heeft verschillende printers geprobeerd.

Zijn het misschien allemaal HP printers? Als ik google op jouw probleem komt telkens naar voren dat de HP printerdrivers voor de Mac erg slecht geschreven zijn waardoor printen soms erg erg traag is.

Bijdrager
    Dick de Roos

Waar het aan ligt weet ik ook niet. Maar hier is dit verschijnsel ook. Ik heb een wat oudere Canon i965-printer. Inktjet.
    De eerste pagina gaat goed, maar bij iedere volgende pagina duurt het steeds een tijdje voor deze geprint wordt.
    Voor zover ik me kan herinneren had ik vroeger geen printvertragingen.
    Ik heb de laatste driverversie van het net gehaald.
    Overigens maakt het niet uit of ik de printer als enige gebruik, of deel met een andere Mac.
    Ik dacht dat het aan de printer ligt, maar blijkbaar hebben er meer dit verschijnsel.:sad:
    Voor de liefhebber: ik spreek hier over een iMac 24 intel, draaiend onder Tiger 10.4.11

Bijdrager
    MacTS

Sinds SL duurt het printen op mijn HP Laserjet 1022 ook veel langer.

Bijdrager
    maconly

Ik had een oude canon zelfde probleem
    toen een nieuwe hp gekocht zelfde probleem
    nu een nieuwe samsung zelfde probleem.

zal wel ergens in m’n instellingen zitten , maar kan het niet vinden.

Bijdrager
    ramrod

Bij mij duurt het juist erg lang voor dat ik mn 1e print uit mn canon 4500 krijg, hij kraakt en piept en dan na een minuut of 2 spuugt hij er een a4tje uit , de rest gaat daarna wel weer gewoon snel .

Ook zie ki nergens een mogelijkheid om z/w af te drukken , maar dat zal wel aan mij liggen…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.