7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Gebruikersnaam

iMac overnemen

Ik kon geen goed antworod vinden op mijn vraag dus ik probeer het even zo:

Op kantoor heb ik een iMac (duocore 2 intel) en thuis een MacBook (ook een duocore2 intel).
    Nu zou ik graag thuis met de laptop de imac op kantoor willen kunnen bedienen.
    Dus ├ęcht bedienen, Indesign gebruiken, Illustrator, mail enz… alsof ik achter mijn buro zit.

Is dan de enige oplossing ARD? Ik kan mij een programma herinneren als Timboukbou?

:roll:

Bijdrager
    Almerrrrr

Je kan eventueel vnc gebruiken zoek even hier op het forum is een hoop over geschreven.

Bijdrager
    Ewout

Timbuktu is volgens mij wel de snelste qua beeldafhandeling (tov ARD) maar of het een ideale situatie wordt….

Huidige versie Timbuktu is 8.6 en is Universal Binary

Ewout

Bijdrager
    bassbug
    ”Gebruikersnaam”

Ik kon geen goed antworod vinden op mijn vraag dus ik probeer het even zo:

Op kantoor heb ik een iMac (duocore 2 intel) en thuis een MacBook (ook een duocore2 intel).

Een MacBook met DuoCore 2? Dan ben jij de eerste met zo’n CPU…
    Klinkt als gezeik, maar als iemand een vraag stelt, is het prettig als de gegevens die hij/zij verstrekt ook kloppen. Op basis van de geleverde informatie kunnen welwillende mensen pas hun juiste advies geven.

Bijdrager
    Gebruikersnaam

Bedankt Bass…

Ga even zoeken op VNC…

Waarom denk je dat het geen ideale situatie wordt Ewout? Traag? Instabiel enz?
    Heb Timbuktu gevonden, is in ieder geval een stuk goedkoper dan ARD.

Bijdrager
    Richard5

Zoek als je zoekt op “Chicken of the VNC” dat werkt prima met de remote desktop option van elke mac. Gebruik ik zelf bijvoorbeeld om mijn “headless” server mini te benaderen.

Bijdrager
    Gebruikersnaam

Kijk… dat begint er op te lijken!
    Chicken of the VNC ga ik eens proberen…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.