4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    hen3

iMac ontwaakt niet meer na update naar 10.15.7

Hallo,

recent heb ik mijn iMac ((21.5-inch, Mid 2014, 8gb intern) een update laten uitvoeren naar 10.15.7 . Vanaf dat moment krijg ik ‘m niet meer uit de slaap/sluimer positie en moet er een harde reset worden uitgevoerd. Dit probleem treed ook op als ik ‘m zonder enig usb apparaat opstart. Hij reageert dan niet meer op het (draadloze) toetsenbord of muis.

Bij de volgende opstart komt er een melding dat de Mac niet correct is afgesloten (duh) en of dit aan Tim Cooke himself gemeld moet worden.

Als hij draait, dan draait ie als een zonnetje overigens.

Bijdrager
    GoeieDag

– Start eens op in de Safe Mode.

– Zet de 10.15.7 Combo Update er nog eens overheen.

Bijdrager
    MrBelloNLD

of gewoon uitzetten ipv sluimeren, waaaarom willen zo veel mensen de apple laten sluimeren/slapen?

ofwel ik laat de mac gwoon aan (scherm wel laten slapen of screensaver tegen inbranden) ofwel uit.

maar de mac zelf laten slapen/sluimeren doe ik niet, dan blijven netwerkkoppelingen gewoon in de lucht, geen problemen…

(of echt uitzetten, als je m langere tijd niet nodig hebt.)

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

MrBelloNLD: Laat iedereen doen waar hij zin in heeft. Maar wat je ook kiest, het moet wel werken natuurlijk. En je Mac uitzetten omdat iets anders niet werkt is niet de oplossing.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.