11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    JLD

iMac of Macbook pro

Is het goed van een iMac te kopen van 2000€ of is het beter van te kiezen voor een Macbook pro? :D

Bijdrager
    a la Mac

Hangt ervan af of mobiliteit een vereiste is.

Post Scriptum: lijkt mij overigens wel een luxeprobleem.

Bijdrager
    JLD
    ӈ

Hangt ervan af of mobiliteit een vereiste is.

Post Scriptum: lijkt mij overigens wel een luxeprobleem.

Mobiliteit is niet vereist

Bijdrager
    bobdebouwer

En daar is je antwoord :?

Bijdrager
    AppleFlap

Kijk gewoon welke jij het beste vind.. wij moeten dat toch niet voor je beslissen? Als je geen mobiliteit wilt.. maar de iMac te duur vind.. dan kan je alsnog de MacBook Pro nemen, als die te klein scherm heeft of zo’n soort reden.. dan neem je een iMac.

Bijdrager
    vegeta
    ”JLD”

Is het goed van een iMac te kopen van 2000€ of is het beter van te kiezen voor een Macbook pro? :D

Ik zou toch een MacBook Pro kopen !
    Die moeten qua specs niet aan de imac onderdoen (enkel heeft de imac een groter scherm).
    Wat je vroeger met de Powerbook (G4) versus iMac (G5) wel had

Bijdrager
    vegeta
    ”AppleFlap”

Kijk gewoon welke jij het beste vind.. wij moeten dat toch niet voor je beslissen? Als je geen mobiliteit wilt.. maar de iMac te duur vind.. dan kan je alsnog de MacBook Pro nemen, als die te klein scherm heeft of zo’n soort reden.. dan neem je een iMac.

Euhm de MacbookPro is over het algemeen wel duurder dan de iMac hoor:P

Bijdrager
    Mr Macintosh

iMac heeft wel een grotere en snellere harde schijf. En hij is makkelijker te upgraden als je later een nóg grotere harde schijf wilt plaatsen.

Aan de andere kant, denk ik dat een Macbook Pro zijn waarde wel meer behoud. Voor als je ‘m weer eens wilt gaan verkopen.

Bijdrager
    badBeat

Ik zou zelf voor de MacBook Pro gaan.
    Als je geen zin hebt om uit bed te komen lekker vanuit je bed werken, of in de zomer lekker in de tuin of op het balkon. Iets wat je met de iMac niet snel doet.

Hecht je hier echter geen waarde aan, dan kies je de iMac :)

Bijdrager
    JLD
    ”Mr

iMac heeft wel een grotere en snellere harde schijf. En hij is makkelijker te upgraden als je later een nóg grotere harde schijf wilt plaatsen.

Aan de andere kant, denk ik dat een Macbook Pro zijn waarde wel meer behoud. Voor als je ‘m weer eens wilt gaan verkopen.

Kdenk van de iMac te kopen want ik verkoop mijn pc’s eigenlijk nooit, bedankt voor de reactie :)

Bijdrager
    JLD
    ”badBeat”

Ik zou zelf voor de MacBook Pro gaan.
    Als je geen zin hebt om uit bed te komen lekker vanuit je bed werken, of in de zomer lekker in de tuin of op het balkon. Iets wat je met de iMac niet snel doet.

Hecht je hier echter geen waarde aan, dan kies je de iMac :)

Kheb nu ne windows laptop maar die staat meer dan 80% op dezelfde plaats dus ga ik mij de iMac aankopen. Bedankt voor de reactie. :D

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.