15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Kfilius

iMac of MacBook?

Een cliché topic, maar ik kon het niet laten.
    Ik zou graag mijn laptop willen vervangen door een iMac of MacBook. Ik vind het alleen moeilijk om hier een keuze tussen te maken: wat zijn jullie ervaringen hiermee en wat heeft jullie voorkeur? of is het voor jullie enkel een mobiliteits kwestie?

Bijdrager
    SunKeeper

Wat is je budget?

Als het oneindig is, schaf gewoon alles aan. Beetje groter bureau erbij.:D

Bijdrager
    Kfilius

zou leuk zijn, maar nee het wordt een van de twee;)

Bijdrager
    MacBermaster

Als je vaak van werkplek verandert is het verstandig om voor de MacBook te kiezen.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

fort of jeep ?
    Zouden ze op auto forum nu net zoveel soort topics hebben als OMT?

OMT heeft tegenwoordig fantastische zoekfunctie. (YEAAAH !!!)

http://www.onemorething.nl/community/zoeken/?qry=iMac%20of%20MacBook&fromdate=01-01-2013&todate=31-12-2013

Hoeveel topics denk je dat er al gemaakt zijn?

Bijdrager
    Beech

Je schrijft, dat je verzot bent op Apple producten. Welke heb je al ?

Geblokkeerd
    Anoniem

Zoals gezegd bestaan er al velen van zulke topics. Het komt uiteindelijk altijd neer op hetzelfde: moet je mobiel zijn, of niet? Kun je alleen zelf bepalen. Schermgroottes hangen weer af van budget, verder zijn de verschillen qua snelheid meestal niet per se nodig. Komt neer op veel persoonlijke eisen die je zelf het beste weet.

@Beech, Wil je weten of hij het wel waard is om dat te beweren?:lol:

Geblokkeerd
    Anoniem

Zo verbazingwekkend is dat niet; aangezien je een nieuw topic start vind ik het nog wel de moeite je te informeren aan de schat aan informatie die je met de zoekfunctie nog krijgt. Daarbij heb ik je een samenvatting gegeven van die topics waar je vast wat mee kunt, tis puur om je te helpen:)

Overigens twijfel ik niet of je “het waard bent”, maar was dat een reactie op Beech:angel:

Bijdrager
    Beech

Mijn vraag was gewoon belangstellend, uit het antwoord kan ik misschien een beeld krijgen van de persoon, die ons een vraag stelt. Want de vraag was nog al algemeen gesteld.

Bijdrager
    computer space
    MacBermaster op 10 januari 2014

Als je vaak van werkplek verandert is het verstandig om voor de MacBook te kiezen.

Of een Mini als je er toch steeds een fatsoenlijk scherm aan loopt te knuppen.
    iMac 21 inch idem: niet doen, Mini nemen.
    27 inch iMac mag alleen als je de dikke GPU nodig hebt, anders ben je wederom spekkoper met een Mini. Meer voor minder geld.
    Het mooi van de iMac is 3 dagen leuk, daarna maakt enkel nog snelheid en OSX uit.

Prijs-prestatie is gewoon omgedraaid. Vroeger was het al snel dat je bij een iMac van allerlei extra’s kreeg voor het geld, nu betaal je juist premium voor de looks.
    Zet maar eens een Mini 2.3 quad met een Dell U2412M tegenover een iMac 21 inch instapper.:|

Je hebt bovendien een mogelijkheid tot upgrades en een toegankelijkheid gewaardeerd op een 8 bij iFixit. Enige apparaat van Apple waar je zelf zoveel aan kunt upgraden. Pro scoort nu welliswaar ook een 8, maar daar valt niks aan onderdelen voor te krijgen. En laagste TCO. Mini’s schrijven amper af. Dus volgend jaar een Broadwell mini die zelfs de huidige pro te kak zet: voor 100-150 euro ben je weer bij.

Bijdrager
    hokkie

Of je koopt een MacBook met extern scherm! Beste uit beide werelden:)

Bijdrager
    Anoniem ex-lid
    koisiekoisie op 10 januari 2014

@sunapple @MEEUW , Ik zie het inderdaad, al verbaasd het mij dan dat jullie hier nog op reageren, maar bedankt..
    En @sunapple of ik het wel waard ben, dat zal alleen ik het beste weten, aan jullie dit te geloven of niet. Overigens, anoniem pronken met apple producten zou een beetje heel erg laag zijn.
    Alsnog bedankt iedereen voor de moeite.:D

Wat een rare reactie. We willen je helpen maar de eindeloze argumentatie en voor en tegen punten hoeven we niet in de eeuwigheid te herhalen.
    EN je mag zelf ook wel wat moeite doen :).

Bijdrager
    Max_G

computer space ; “Zet maar eens een Mini 2.3 quad met een Dell U2412M tegenover een iMac 21 inch instapper.”

Interessant, zou je dat wat toe willen lichten?

Bijdrager
    BoniMacX

aan Max_G: ja, die vond ik ook ‘computer space’ typerend… Stellingen die niet te vatten zijn.:-)

Bijdrager
    Max_G

@ BoniMacX ; ik bedoel echt wat ik zei, dus: “Interessant, hoe zie je dat?”. Ik heb geen oordeel over stellingen van computer space.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.