6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    iDOUBT

iMac niet in sluimerstand (opgelost)

Ik heb geprobeerd te zoeken in het forum maar niet kunnen vinden wat ik zoek.

M’n iMac wil niet meer automatisch in sluimerstand. Welke programma’s zijn hier meestal de boosdoener voor, maw welke programma’s blijven in de achtergrond draaien en zorgen dat deze niet meer in sluimerstand wil gaan.

Ik ben al een paar keer door de activiteiten monitor gegaan maar kan zo niets vinden wat ik herken. Ook heb ik een WD Studio via FW800 aangesloten. (kan dit de boosdoener zijn?)

Kan een clean install helpen, of worden via Time Machine dezelfde programma’s / issues weer teruggezet ?

Voorheen heeft het altijd gewerkt, maar ik krijg het nu met geen mogelijkheid meer aan de gang……

Bijdrager
    bartje

Probeer dan eens die WD eruit te laten…

Geblokkeerd
    Anoniem

Heb je het niet in Systeemvoorkeuren-> Energiestand uitstaan? :kleenex: (Zoiets kan vaak gewoon iets heel simpels zijn.)

Bijdrager
    iDOUBT

Opgelost, het was het twitter programma tussen m’n widgets

Bijdrager
    Kidco

Al een oud topic, gevonden met de zoekfunctie, maar dat is weer een nieuw topic bespaard.
    Ik heb hetzelfde probleem met mijn MacBook: hij gaat niet meer automatisch in sluimerstand. In de screensaver en even later het scherm uit doet ie wel, maar wilt niet in sluimerstand (staat ingesteld op 15 minuten). Een twitter widget zoals hierboven kan niet, ik heb geen Twitter. Ik heb ook niet onlangs nieuwe software of widgets geïnstalleerd die altijd draaien, dus ik heb geen idee hoe het komt.
    Op zich geen supergroot probleem, het is maar een kwestie van energiebesparing:smile:

Bijdrager
    Vinhelper

@hierboven:

Voor jou is het probleem (denk ik) nog niet opgelost, dus probeer dit maar eens.

Beetje een omweg, maar het funtioneert weer wel.:wink:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.