6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    eugy

Waarde gebruikte iMac medio 2011

Ik heb nog een iMac uit 2011 staan waar ik niks mee doe. Een eerder vandaag geplaatste topic bracht mij op het idee de iMac maar op Marktplaats te plaatsen. Ik heb alleen geen flauw idee wat ik moet vragen. Ik houd niet van onderhandelingen en wens derhalve een vaste prijs te hanteren die naar waarde én goed geprijsd is.

In de images zijn de specs terug te vinden.

De iMac ziet er optisch nog zo goed als nieuw uit en ik heb de doos nog. Het factuur kan ik nergens meer vinden. Ik heb de iMac nog geen jaar.

Wat is volgens jullie een goede prijs?

Bijdrager
    eugy

Foto verwijderd

Bijdrager
    Maurits

tip: op tweedehandsmac.nl kan je op een plaatje van de mac klikken om alle aanbiedingen van hetzelfde type (dus iMac 21,5″ mid 2010) te vinden
    misschien werkt deze klik ?

Bijdrager
    Illiarus

Ik heb een paar maanden geleden eenzelfde iMac gekocht, alleen de iMac die ik heb gekocht had 8GB RAM. Ik heb er destijds 650 euro voor betaald. Meer dan 750 zal het niet opleveren. Ik zou er 750/800 voor vragen en bij een goed bod die iets onder die prijs zit akkoord gaan.

Succes met de verkoop.

Edit: Er zat ook AppleCare garantie bij tot 2014.

Bijdrager
    TheBigZ

In de link van mjsanders staan ook een paar “Late 2012″ (dwz recente) versies van de 21.5” iMac 2.7GHz. Dus even opletten voor een goede prijsinschatting als je die aanbiedingen bekijkt.

Er wordt in ieder geval een mid 2011 aangeboden voor €1000 dus als je h’m zonder onderhandelen weg wilt krijgen zul je daar onder moeten gaan zitten.

Bijdrager
    eugy

Dank voor jullie reacties.

Mede afgaande op jullie reacties zet ik hem op Marktplaats voor €650,-
    Vind het toch een enorme afschrijving daar ik hem 10 maanden geleden gekocht heb voor €1550,- + €125 RAM. Hoop er een (bij voorkeur vrouwelijke ;)) student blij mee te maken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.