7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bechris60

IMac MacBook pro of MacBook air.

Beste omters. Ik heb jullie hulp nodig. Ik ga een nieuwe Mac kopen maar wat zou ik beter kunnen doen een MacBook pro een MacBook air of een iMac. Ps ik heb al een MacBook pro en het prijsverschil maakt ook niet uit. Ik wil misschien Soms met een laptop gaan rijzen maar dat is niet vaak en ik men moeder moet em ook Soms gebruiken. Ik zou dan denken dat ik de MacBook pro die ik nu al heb lekker mee neem op rijs maar een MacBook air is dan natuurlijk wel wat handiger. Maar een MacBook pro kan dan weer meer. En we gaan de Mac dan ook veel thuis gebruiken en dan is de ina c natuurlijk het krachtigst. Dus wat zal ik doen.

Ps ik heb dit bericht geschreven in de omt app op de iPhone en ook niet in landscape modus want dat kan niet bij de omt app. Dus daarom heb ik misschien wat spelfouten dus zouden jullie daar aub niet op kunnen letten.

Bij voorbaat bedankt voor het antwoorden op dit forum bericht en het niet letten op mijn slechte spelling haha.

Bijdrager
    RobApple

Als je al een MacBook Pro hebt, een iMac voor thuis.

Bijdrager
    Yggdrasil

Jij gaat een nieuwe Mac kopen? Of je moeder gaat een nieuwe Mac kopen?:wink:

Als je al een mobiele Mac hebt, kijk dan voor een iMac zou ik zeggen. Dan heb je een snelle computer mét een mooi scherm. Handig als je eens een filmpje wil kijken of een spel wil spelen.

Ik neem aan dat je géén fotograaf bent die erg hoge eisen stelt aan beeldkwaliteit gezien je leeftijd. Je kunt natuurlijk ook de MacBook Pro gebruiken die je nu hebt als hoofdcomputer en dan kijken voor een Air die je dan makkelijk kunt meenemen. RobApple heeft een uitstekend voorstel. Ik heb hier thuis dezelfde opstelling.

[size=2]Oh, en nu je er zelf over begint. Of je nu via een iPod typt of via een gewoon toetsenbord… Rijzen en reizen zou het verschil echt niet mogen maken…[/size]

Bijdrager
    SunKeeper

Of: je hebt niet geprobeerd je toetsenbord in landscape te krijgen, of je hebt een verouderende versie van de app.

Het kan WEL tijdens een reactie typen.

Edit: of rotation lock staat aan als het na bovenstaande punten nog niet lukt.

Bijdrager
    SanderApple

Eerlijk gezegd… hééél eerlijk gezegd… lijkt dit artikel ingesproken op een dyslectische samsung galaxy s met spraakherkenning… (niet dat ik iets tegen dyslectische mensen heb)

Btw: je moet het gwn zelf weten. Als je gaat <<reizen>> heb je niet veel aan een iMac, en aangezien je al een MacBook Pro hebt zal je beter een MacBook Air kopen… als het aan mij lag.

Bijdrager
    SanderApple

Bijdrager
    CedricH

Wordt je huidige MacBook Pro te traag? Anders kun je overwegen daar wat extra RAM in te stoppen. Ik heb ook zoals Niiiickk zegt een iMac en een MacBook Pro thuis en dat is wel een goede set-up. Zelfs een huidig model MacBook Pro is vaak nog wat trager mijn late 2009 iMac. Een MacBook Air zou ik niet kopen. Daarvan kan je het geheugen niet upgraden en dat ga je je binnen een jaar of 2 beklagen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.