30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 40)
  • Q:
    Bijdrager
    thomth

iMac levertijd

ik wil vandaag of morgen een iMac gaan kopen. Ik heb nog een vraag over de levertijd; hoe lang is deze? Bi apple staat dat een imac , basis model binnen 24 uur verzonden wordt. Maar hoeveel dagen duurt het voor ik hem daadwerkelijk in huis heb, gaat het dan over dagen of over weken?

Bijdrager
    koeningNL

Waarom koop je hem niet bij een Media Markt of Apple reseller? Die hebben alle basismodellen nagenoeg op voorraad.. en je krijgt 2 jaar garantie inplaats van 1 jaar. Scheelt weer met je Apple Care

Bijdrager
    thomth

omdat ik dan niet met Apple Studentenkorting kan kopen (ik ben geen student, maar via de apple store wordt toch niet gecontroleer!)

Bijdrager
    daantje22

Bij mediamarkt en de reseller heb je toch ook maar standaard 1 jaar apple garantie? ( zonder applecare bedoel ik dan he)

https://service.mediamarkt.nl/?a=product_warranty&brandname=APPLE

Bijdrager
    thomth

de garantie maakt geen eens echt uit, het gaat me meer om de prijs en levertijd

Bijdrager
    destinyxx

Hallo

Normaal duurt het ook maar 24 uur voordat je je iMac thuis hebt (werkuren dan wel :p)
    Maar Apple verstuurt pas je pakket na ontvangst van uw betaling.

In mijn geval duurde het anderhalf week omdat ik betaald had met overschrijving en er een weekend tussen zat.

Ik hoop dat dit duidelijk is;)
    Veel succes btw met je nieuwe iMac (mocht je hem kopen :D)

Bijdrager
    thomth

Als ik hem vandaag koop, en meteen via internet bankieren betaal, wordt de iMac maandag verzonden. Zou ik hem dan pas volgende week hebben? Waarom duurt dat zolang?

Bijdrager
    Dick de Roos
    koeningNL op 06 augustus 2011

Waarom koop je hem niet bij een Media Markt of Apple reseller? Die hebben alle basismodellen nagenoeg op voorraad.. en je krijgt 2 jaar garantie inplaats van 1 jaar. Scheelt weer met je Apple Care