7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    wouters

Imac leest cd niet, gaat hyperen. itunes 10?

Brandende vraag:
    Wat mij opvalt is dat 1. mijn cd station in de mac best veel herrie maakt met lezen. is dat normaal?
    2. Ik stop een cd (kopie) in de computer, het icoon op het bureaublad begint te flikkeren en itunes begint dezelfde hyperende bewegingen te vertonen. Een paar seconde later is de cd compleet van het bureaublad verdwenen en niet meer vindbaar voor de computer.

Wie helpt mij?!

Bijdrager
    Hansi2124

iTunes beweegt:slant:
    Is dat met alle cd’s of alleen die? Het kan zijn dat die copie van een slechte kwalitiet cd is….

Bijdrager
    wouters

nu gaat het helemaal de verkeerde kant op, de cd wil er ook niet meer uit HEELUUUP:(:(

Bijdrager
    Hansi2124

De Mac opstarten met de uitwerptoets ingedrukt houden (of je muis ingedrukt houden).

Bijdrager
    Calame

hmmm, heb het zelfde probleem sinds ik itunes 10 heb ge├»nstalleerd. Gedurende 20 sec. flikkert het beeld en weergeeft die de cd wel of niet…Je kan het tijdelijk oplossen door bij voorkeuren de optie “haal automatisch cd en track namen op van het internet” uit te vinken, maar dit is natuurlijk geen echte oplossing

Bijdrager
    I-GJ

pak een bankpas, doe daar een stukje dubbelzijdig tape op, schuif de bankpas naar binnen, en je trekt zo je cd weer uit de imac. succes en geen paniek!

Bijdrager
    tinus_omt

Let op dat er in de CD/DVD spelers van de meeste Apple machines alleen normale schijven kunnen, dus niet de kleine schijfjes die je wel eens in boeken of tijdschriften ziet en ook geen schijven met rare vormen zoals bijvoorbeeld ‘business card’ schijven.

Als het een normale schijf was zal hij er waarschijnlijk wel uitkomen als je de eject knop (F12) op het toetsenbord ingedrukt houdt tot je het eject tekentje op het scherm ziet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.