13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    iRoy

iMac kopen of tog maar wachten?

Hallo Mensen,

Ik ben aan het overwegen of ik een imac ga kopen omdat ik niet weet of als ik er nu een koop met Mac OS Tiger erop ik dadelijk als Leopard uitkomt, ik hem dan gratis kan updaten, alvast bedankt voor jullie reacties,

Roy

Bijdrager
    Nickel

Ik zou nu gewoon lekker een iMac aanschaffen! Hij is net geupdate en voordat Leopard arriveert ben je zo 8 maanden verder! Daarom zou ik er ook niet vanuit gaan dat je een gratis update krijgt. Ik zou er gewoon nu een kopen en genieten van het o-zo-mooie Tiger!

Bijdrager
    jackg5

je kunt hem niet gratis updaten lijkt me naar leopard…..toch?

Bijdrager
    Nico

als je twijfelt kan je best even kijken op de buyersguide pagina van Macrumors.

http://buyersguide.macrumors.com/

Bijdrager
    PietjePuk

Nee, die update is idd niet gratis. Maar ik zou hem gewoon nu kopen, het duurt idd nog ongeveer een jaar vooraleer Leopard er zal zijn. En Tiger is ook heel erg fijn hoor:wink:

Bijdrager
    iRoy

Is het trouwens ook slimom de web bundle van adobe erbij te kopen of word deze binnen kort alweer vervangen door een nieuwere versie?

Bijdrager
    AdriaanB

ik zou hem nu kopen, als je hem later koopt heb je gezeik dat er binnenkort weer een nieuwe uitkomt…. :roll:

Inactief
    Anoniem

Gewoon nu aanschaffen, want Tiger komt ook met een goede ingebouwde spelchecker.:P

Bijdrager
    Rickje

10 voor taal! :P

Bijdrager
    pieter78

Als Leopard je enige reden tot uitstel is, zou ik ook niet gaan wachten… als je meer redenen hebt, dan kun je erover nadenken. Weeg zelf maar af: 129 euro voor upgrade OS X.5 vs nog een jaar wachten.

Pjotr

Bijdrager
    macluc

aanrader, gewoon kopen! ik heb een imac g5 met panther en het doet precies wat ik wil ………….

Bijdrager
    iRoy

Ja, dan ga ik hem tog maar halen he:D , bedankt voor jullie reacties!

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Ik wens je toch veel plezier ermee. Het is een ‘pragt’ van een machine.
    Succes met de aankoop…
    :wink:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.