14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Pretletter

iMac kopen bij Mail a Mac

Kunnen jullie me de voor en tegens geven van het kopen van een iMac bij Mail a Mac?

Ik heb wel eens gehoord dat ze alleen iMacs verkopen die defect zijn geweest en bij Apple zijn teruggebracht ivm met garantie. De koper krijgt dan een nieuwe iMac en de defecte wordt gerepareerd en door Mail a Mac verkocht. Is dit inderdaad waar en zo ja, is dt erg?

alvast erg bedankt

Stevan

Bijdrager
    mvdenberg

Waarom koop je je mac gewoon niet bij de online Apple store? Ik zie dat het bij de instap model iMac de Apple store 10 euro duurder is.
    De Apple store heeft goede voorwaarden, zoals het terug sturen zonder reden binnen een aantal dagen. Dus mocht er een nieuw model uitkomen, en je hebt net een nieuwe….

Bijdrager
    Shannon

Welkom bij dit forum.

Dit bericht hoort echter bij het onderdeel algemeen van dit forum. Ik heb geen ervaringen met mail a mac, kan je daarmee niet mee helpen.

Groeten,

Guido

Moderator
    Koen van Tongeren

Topic verplaatst naar Algemeen.

Bijdrager
    Its Showtime

Vergeet niet dat er bij mail a mac nog BTW komt bij de prijs die er bij mail a mac staat. Dus echt goedkoper is het over het algemeen niet. Maar voor de rest is de service wel goed. Persoonlijk zou mijn voorkeur toch voor de officiele Apple store gaan.

Om de uiteindelijke prijs te zien moet je het product wat je wil hebben even in je mandje doen. Dan zie je snel wat het verschil is door de Apple store en Mail a Mac

Bijdrager
    Pretletter

Het is ongetwijfeld allemaal goed bedoeld, maar antwoord op mijn vragen heb ik niet gekregen. Ik heb het helemaal niet over prijzen gehad. Ik wil alleen weten, afijn, wat ik wil weten staat in mijn eerdere bericht.

Ik hoop dat ik antwoord op mijn vragen krijg.

Stevan

Bijdrager
    huinkroese