8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

iMac kan niet meer op Airport ondanks juist wachtwoord!

Ik heb drie iMacs op mijn wireless Airport netwerk (Airport express). “Ineens” kan 1 van de iMacs niet meer inloggen op het netwerk- terwijl we het juiste WEP wachtwoord gebruiken. Dan is de reactie steeds “Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het inloggen op het netwerk etc.” Het heeft niets de maken met de plaats waar hij staat. Ik heb het ook geprobeerd terwijl hij dichtbij de Airport staat, maar dat maakt niets uit. Hoe los ik dit op?

Bijdrager
    Turbanus

En dat ondanks het zachte weer vandaag? Heel vervelend weer daar aan zee…..:wink:

Heb je je permissies al hersteld?

Bijdrager
    MacAanZee

hoe doe ik dat?

Bijdrager
    GIJay

Door de zoekfunctie te gebruiken…

Daarna kan je eens je airport aan en af zetten of een keertje herstarten, misschien kan het zoiets simpels zijn dat de oplossing al is.

Succes

Bijdrager
    Mac-i

Hier al gekeken? Bij mijn iMac viel de netwerkverbinding sinds 10.4.8 steeds weg. Misschien komt het daardoor. Het Apple-doc dat in de thread vermeld staat, heeft bij mij in ieder geval geholpen.

Succes!

Bijdrager
    MacAanZee

Ik heb alles bekeken. Maar daar gaat het steeds om het niet automatisch inloggen, waardoor het steeds weer handmatig moet. Hier lukt het dus ook handmatig niet. En staat er dat er iets fout is gegaan bij het inloggen. Ik ben er dus nog niet uit.

Bijdrager
    Turbanus

Dergelijke handelingen komen gewoon heel erg nauwkeurig. Als je een letter in een hoofdletter hebt verwisseld of zoiets, dan kom je er al niet door.

Bijdrager
    MacAanZee

ik heb absoluut niets veranderd of me ergens in vergist – dat weet ik heel zeker.
    Ik heb het al dagenlang geprobeerd.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.