11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Mr.Mark

iMac Intel weer 2x sneller dan ie al was?

Vandaag van een collega gehoord dat de Intel iMac weer twee keer sneller wordt dan dat ie al was. Heeft iemand anders dit ook ergens gehoord of is dit weer eens één van die lege geruchten?

//edit:
    deze mag trouwens eerder naar de ‘Hardcore roddels’ sectie :innocent:

Bijdrager
    PietjePuk

Hij zal het wel gehad hebben over het verschil tussen de G5 en de Intel…

Bijdrager
    Mr.Mark

jah, dat zei ik hem ook al. dat de snelheidsverschil daartussen wel 2x was en de MacBook en Powerbook zelfs 4x. maar hij zei dat hij het wel over de Intel iMac onderling had. Dus dat er weer n nieuwere Intel kwam die weer 2x sneller was dan de Intel iMac nu is.

Bijdrager
    huinkroese

Het is natuurlijk 100% zeker dat er een 2x zo snelle IntelMac komt… kan weer een jaar of 2/3 duren, maar dan ís ie ook snel!!

Bijdrager
    Chester2

Mijn intel iMac is gisteren ook weer 2x zo snel geworden sinds ik windhoos xp eraf gegooid heb :wink:

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”Crispijn”

Mijn intel iMac is gisteren ook weer 2x zo snel geworden sinds ik windhoos xp eraf gegooid heb :wink:

heb jij vrijwillig een virus op je iMac weten te zetten? wil jij je iMac kapoet hebben?:P

Bijdrager
    Chester2

heb jij vrijwillig een virus op je iMac weten te zetten? wil jij je iMac kapoet hebben?

Zoals gezegd “sinds ik xp eraf gegooid heb”. Niet zonder reden…
    Werkte prima, naar xp maatstaven, dus ermaar weer afgegooid.

Trouwens, spyware installeerde ook prima en “uw pc is niet beveiligd” deed het ook goed. Alleen crashen lukte niet :(
    Tja, een mac, hè? :wink:

Virus is verwijderd.

Bijdrager
    ijsbanaan

Crashen lukte niet :S dat zijn we niet gewend van windhoos hoe lang heeft ie dat volgehouden zonder te crashen :S

Bijdrager
    Chester2

Crashen lukte niet :S dat zijn we niet gewend van windhoos hoe lang heeft ie dat volgehouden zonder te crashen :S

Toch al gauw een half uur tot drie kwartier, hoor!
    Totdat ik de schijf weer opnieuw helemaal HFS+ partioneerde :wink:

Bijdrager
    Brac

Maar dit lijkt me meer een Hardcore roddel over een iMac Intel update? Denk zelf trouwens dat dat ergens eind van het jaar word, nu is het wel erg snel. Maar ze mogen er wat mij betreftbest een 3 Ghz core duo in zetten:D

Bijdrager
    PietjePuk
    ”brammutje”

Maar dit lijkt me meer een Hardcore roddel over een iMac Intel update? Denk zelf trouwens dat dat ergens eind van het jaar word, nu is het wel erg snel. Maar ze mogen er wat mij betreftbest een 3 Ghz core duo in zetten:D

3Ghz zal waarschijnlijk voor de Power Mac doorgaan, kwestie van IBM’s onkunde om een 3ghz G5 te maken in de verf te zetten en de stap naar Intel nog maar eens extra te proberen rechtvaardigen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.