10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    smudje

iMac inschakelen met ingeschakeld

Hallo sinds enige tijd is mijn zoon er in geslaagd om de iMac te ontgrendelen zonder het ingeschakelde ww en gebruikersnaam te gebruiken.
    Hij gebruikt alleen de muis hoe verteld hij niet maar ik weet het niet en heb nog niemand mij verder kunnen helpen.
    Ik kan dus mijn iMac niet meer gewoon vergrendelen en daarmee voorkomen dat hij deze gebruikt.
    Mijn hoop is dat iemand hier een oplossing weet.

Bijdrager
    Shmoo

Apple Watch op zijn pols.:wink:

Moderator
    Night

• Heeft hij een eigen gebruikersaccount?
    • Hoe staat “automatische login” ingesteld?

Bijdrager
    smudje

Alles staat goed ingesteld geen gast account dit staat uit hij heeft ook geen iWatch
    iMac vraagt om gebruikersnaam en ww hij weet ww niet maar gebruikt dit zeker niet.
    Het kost hem slechts een paar seconden.
    Vrusterend

Bijdrager
    Shmoo

Dan moet hij morgen zijn manier aan de FBI of CIA verkopen voor een miljoen euro.:wink:

Dat zullen ze er vast wel voor over hebben, dat hadden ze ook over voor de iPhone 5c hack.

Bijdrager
    smudje

Heb hem dit verteld maar hij wil geen geld verdienen hij kan dit ook bij Apple aan geven die zullen het ook willen weten.
    Maar hij wil niets maar er moeten toch anderen zijn die wat weten

Bijdrager
    GoeieDag

Jij vraagt aan ons welk geintje jouw zoon met jou uithaalt? Vraag het hem zelf.

Bijdrager
    smudje

Handige tip maar dat heb ik al meerdere keren gedaan hij verteld het niet, vandaar mijn vraag hier

Bijdrager
    McPim

@smudje: Bij ‘Other Users’ in het plaatje van Night staat dus niets bij jou, behalve ‘Guest User – Off’? Heb je je wachtwoord al veranderd en het ‘m nog eens laten proberen?

Bijdrager
    Pietje13

Ik heb geen idee hoe oud je zoon is maar het lijkt er op alsof zijn gedrag vrij kinderachtig is. Als praten met hem niet helpt (wat uiteraard de beste optie is) moet je misschien ook kinderachtig zijn? Neem iedere keer de muis mee als je klaar bent zodat de computer voor hem onbruikbaar is?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.