10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

IMac herkent Lumia niet

Hi ,

Ik heb een Lumia 640 op mn IMAc aangesloten maar op mn Mac zie ik geen symbool verschijnen , op de Lumia hoor ik wel een signaal dat hij is aangesloten , iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ?

Bijdrager
    Beech

Dat zal ook niet lukken. Je hebt de Nokia Photo Transfer-app nodig.

Softonic-link verwijderd, het was al laat, sorry.

Bijdrager
    penseel

Niet doen via Softonic, https://zondervirus.nl/softonic/

Bijdrager
    ramrod

Ok thx

Bijdrager
    GoeieDag

Beech, een malware-site als Softonic hier linken?!:twisted:

Bijdrager
    KarelWillem

Je moet de Windows Phone app hebben.

Maar…
    A: Die kan ik nergens vinden via de officiƫle weg
    B: Die schijnt nauwelijks te werken op El Capitan, en dat moet je dan zo weer oplossen:

El Capitan Windows Phone App Fix

Sleutelbeheerder
    Night

Ik heb het hele bundeltje uiteindelijk gevonden (inclusief de 2 benodigde .dylibs files om het geheel werkend te krijgen onder El Capitan):

https://www.mediafire.com/folder/155vhsj4s6lg0/windows_phone_3.1.1

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, ik snap nu waarom dat Windows Phone niet zo ongelooflijk briljant verkoopt.:)

Bijdrager
    ramrod

Tja inderdaad ook weinig app’s maar op zich werkt het wel prettig zo,n Windows phone en hij is van de zaak dus achhhhhh.

Bijdrager
    jdan

De oplossing van KarelWillem & Night werkt inderdaad. En ik kan het weten – ik heb zelf een Lumia 640 (en mijn vrouw de nieuwe 650). Ik gebruik die zonder noemenswaardige problemen samen met een iPad en MacBook Pro. De 640 en 650 zijn prachtige toestellen, en Windows 10 Mobile heeft een mooie en voor iOS-gebruikers erg makkelijke interface – en dit allemaal voor nauwelijks 150 euro. Het gebrek aan apps valt heus wel mee – zeker als je al een iPad hebt!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.