8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    iAngeloJoel

iMac HEEL klein stukje van het glas er af.

Beste OMT community.

Ik ben heel tevreden over mijn 6 maanden oude iMac.
    Alleen ik zie vanochtend dat er er heel klein stukje van de linker bovenhoek weg is. HEEL erg vreemd en het is HEEL erg klein.
    Ik heb hem niet verplaatst etc.. Het scherm staat ook niet gelijk aan de voet.

Zou dit een fabrieksfout kunnen zijn? En zou apple hem willen vervangen? Ik ben er namelijk heel ziek van. Ik ben heel zuinig op mijn iMac en hoe kan dit gebeuren? Het scherm heeft verder geen beschadigingen en als ik hem heb verplaatst en hij is ergens tegen aan gestoten dan zou het scherm er heel anders uit zien.

Bijdrager
    Zakske
    iAngeloJoel op 05 oktober 2015

En zou apple hem willen vervangen?

Natuurlijk wil Apple zoiets graag voor je vervangen, alleen vrees ik niet dat ze het gratis zullen doen.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 2 maanden geleden door  Zakske.

Bijdrager
    KarelWillem

Zou dit een fabrieksfout kunnen zijn?

Die kans is reuze klein. Reken er dus niet op dat Apple dit gratis voor je gaat oplossen.

Bijdrager
    mr_viking

6 maanden wel wat laat! Helaas mee leren leven;-)

Bijdrager
    SvS

Kun je een foto van plaatsen?
    Garantie is natuurlijk 2 jaar, maar weet niet of het onder garantie zou vallen. (idd omdat je het pas na 6 maanden ziet en niet bij het uitpakken&installeren)

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 2 maanden geleden door  SvS.

Bijdrager
    iAngeloJoel

Hoe plaats ik een foto? Sorry maar kan het nergens vinden:)

Bijdrager
    SvS

Bij invulveld waar je kunt reageren zie je ‘img’ tussen staan. Werkt volgens mij alleen op computer /laptop… Via browserknop kun je desbetreffende foto selecteren en dan uploaden. Dan zie je [/img ] etc staan, dat is goed en druk op Verzend.

Bijdrager
    gerrit11

beschadigingen krijg je toch, ik mis ook een stukje van t glas, de kids zullen er wel tegen aangestoten zijn, maar hij werkt gewoon dus maak je niet druk..
    garantie, ze vervangen snel iets, ook buiten de garantie maar denk geen glasplaat die je zelf beschadigt hebt!!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.