11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr.Mark

Imac Graphite 400 keyboard op iMac G5

ik ben op zoek naar een ander keyboard voor mijn iMac G5 en nou kreeg ik de volgende aangeboden: Imac Graphite 400 keyboard

wie weet of deze ook op mijn iMac G5 pasT?

Bijdrager
    ralphclaes1

normaal werkt dat toetsenbord er op
    want het is waarschijnlijk usb

Bijdrager
    Nikita

Hij zal ongetwijfeld werken, maar volgens mij is dat dus het toetsenbord wat bij de DV/SE werd geleverd. Ergo, de verkleinde variant, de voorloper van het zwarte Pro toetsenbord. Die werden pas geleverd vanaf de DV+ … Dus of je daar mee wilt werken? Beetje laptop-formaat. En zonder de bekende functietoetsen zoals eject. Ook wat lastig:wink:

Deze dus:

Bijdrager
    Mr.Mark

dus dan kan ik eigenlijk toch wel beter op zoek gaan naar een iMac G4 keyboard, wil ik toch een andere. want n eject-knopje is altijd wel makkelijke;)

Bijdrager
    pepe

Op de oudere toetsenborden werkt de F12 als Eject-toets. Gewoon wat langer ingedrukt houden. Een ideaal toetsenbord als je geen groot bureau hebt….

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”pepe”

Op de oudere toetsenborden werkt de F12 als Eject-toets. Gewoon wat langer ingedrukt houden. Een ideaal toetsenbord als je geen groot bureau hebt….

maar dan werkt met F12 het dashboard niet meer? maar dat is allemaal toch wel opnieuw in te stellen? dat ik dan bijvoorbeeld eject instel op een andere knop, niet?

Bijdrager
    KarelWillem

F12 werkt kort ingedrukt als activatie van Dashboard en lang ingedrukt als eject-toets.

Werkt perfect (identiek aan de werking op iBook en Powerbook).

Bijdrager
    Mr.Mark

dus dat is dan zoiets als dezE?

of eerder dit:

Bijdrager
    Nikita

De bovenste is het Pro-toetsenbord waar ik het over had, de onderste werd meegeleverd met de B&W G3’s en alle iMac modellen van voor de DV+.
    Dat Pro-toetsenbord werd in (volgens mij) exact dezelfde vorm meegeleverd met de iMac G4, alleen dan in het wit 8)

Bijdrager
    leppa

Dat werkt perfect hoor… ik heb zelfs een imac g3 toetsenbord op mijn powerbook gezet en da werkt prima.. alleen toetsen zoals vollume en brightness die werken weer net niet.. maargoed, kleine moeite om dat ff handmatig te doen…

Bijdrager
    tiny

Voor zovel dat nog niet blijkt uit de plaatjes: de F-toetsen zijn ook kleiner (minder hoog: halve hoogte eigenlijk). Zelf vond ik dat altijd lastig. Temeer omdat er nu idd allerlei functies (Dashboard, Exposé etc) bij zijn gekomen die gebruik maken van deze toetsen…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.