7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ellerbroek

iMac gebroken beeldscherm -> reparatie??

Hallo,

Het beeldscherm van mijn iMac 27” is door toedoen van iemand anders gebroken. Verzekering dekt de schade en een nieuw exemplaar is onderweg, en ik overweeg nu om de oude zelf te laten repareren. Apple zelf wil natuurlijk geen offerte geven zonder poen te zien. Het beeldscherm (de dekkende glasplaat) is gebarsten maar de compu doet het nog perfect en het beeld is niet vervormd; op het eerste gezicht is het dus alleen de glasplaat die vervangen moet worden.

Heeft iemand hier ervaring mee? Kan iemand me vertellen of een dergelijke reparatie in de orde van 100, 200, 500 of 1000 euro ligt – en welke firma dit goed doet?

Alvast bedankt
    Lucas

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    Soulshaker

Zo een glasplaat kan je makkelijk zelf verwijderen , er een nieuwe er voor vinden is een andere zaak

Bijdrager
    Pascalvilt

MacRepair.nl :

Vervanging van de glasplaat van de display, zonder LCD of achterbehuizing : € 171,36

Bijdrager
    computer space

Lekker geregeld, een nieuwe iMac voor een glasplaat. Verzekeringen zouden eens het vernielde exemplaar moeten laten opsturen….

Bijdrager
    janhh

Ik wil m wel kopen van je!

Bijdrager
    Svartvatten

Weliswaar niet actueel voor dit draadje maar toch:

Mijn 27″ scherm aan gruzelmenten (1/2 jr oud). De locale Appleboer zegt zoner blozen 3-400 Euro + het ding 2 tot 3 weken kwijt. Dat moet anders kunnen leek me.

In Duitsland een geautoriseerde Apple leverancier en service gevonden waar er na afspraak voor 100 euro binnen 20 minuten een nieuw glas in geplaatst werd. http://www.melados.de/index.html, in Muenster. Voor mensen in het oosten van ons land niet te ver weg.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.