11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    I-Joris

Imac G5 – Standby Probleem.

Ik heb een imac g5 eerste revisie van ongeveer een jaar oud, in de zomer van vorig jaar was mijn harde schijf kapot en is deze vervangen. Sinds dat moment maakt mijn G5 herrie als een mislukte stofzuiger, nu in februari is hij teruggegaan naar Mac Support in uitgeest om daar wat aan te doen. Ze zeide dat ze het Moederbord (het logic) hebben ververst maar na terug komst maakt hij het zelfde herrie. Dus weer terug en ze zouden nu de ventilatoren vervangen. Nu na terugkomst valt het geluid wel mee maar is nog steeds aanwezig alleen komt ook wat later opgang. Maar nu het volgende,
    Mijn imac is nu al 4 keer opeens in sluimerstand gegaan. Is dit een hitte probleem?

graag suggesties

Bijdrager
    Len

Bekend probleem met de oude borden en koeling.

Dit is inderdaad oververhitting, en valt als ik me niet vergis onder de uitgebreide Apple garantie (en sowieso nog onder de garantie van de vorige reparatie).

Direct terugbrengen.

O, en je hebt je iMac toch niet bij het raam in de zon staan? Dit is redelijk fataal voor die machines…

Bijdrager
    tijn22

Ik heb het ook gehad met mijn iMac, en hou mijn hart vast voor de aankomende zomer… Vorig jaar gebeurde het tijdens de hittegolf, ben je lekker aan het maccen, knalt de iMac ineens helemaal op zwart. Heb een nieuw logic board gehad (en inmiddels ook al een nieuw scherm).

Bijdrager
    I-Joris

maar het probleem is dat ik mijn ipod echt niet kwijt kan ivm met school.

btw hij staat niet in de zon. en het logic board is dus al een keer vervangen tenminste dat zegge ze.

Bijdrager
    jeroenimo
    ”I-Joris”

ipod

:?

Bijdrager
    I-Joris

bedoelde natuurlijk imac. Maar ik ben beetje in de war:|

Bijdrager
    Aardsengel

Imac g5 2nd gen, 85 graden en meer.

Deze prettige zomer wordt mijn macje zo warm dat hij er geregeld de brui aan geeft. Soms wel ieder half uur. Hij is van oktober 2005, dus ik denk, even bellen met de verkoper (mailamac). “Nou meneer, u bent de 10e deze week, daar kunnen wij ook niets aan doen.” “Wij hebben het ook warm, zet er maar een ventilator op.”

Grrrrrrrrrrr.:x :x :x :x :x :x :x

Dat gaat toch helemaal nergens over? Wat zijn mijn rechten? Mijn serienummer komt niet overeen met de regeling die Apple had voor de eerste generatie imac g5.

Bijdrager
    Neproadie

Dan heb ik denk ik geluk:)
    Heb ook een G5 en de afgelopen dagen met 30+ graden uren WoW zitten spelen zonder problemen;)

Bijdrager
    tijn22

Ik heb het de afgelopen dagen ook weer meegemaakt, dat de fans meer toeren maakten dan ik nooit met mijn autotje zal durven te maken. Echter, ik heb de stofzuiger er eens doorgetrokken, en al het opgehoopte stof weggezogen, en de dagen erna (met 33 graden buiten en binnen) is het nog niet weer voorgekomen! Hij’s nu weer fluisterstil, alsof ie net nieuw uit de doos komt:)

Bijdrager
    wout3r
    ”Neproadie”

Heb ook een G5 en de afgelopen dagen met 30+ graden uren WoW zitten spelen zonder problemen;)

Gamen met dat mooie weer:o

Bijdrager
    Neproadie
    ”woopz”
    ”Neproadie”

Gamen met dat mooie weer:o

Overdag zit ik op m’n werk. ’s avonds is er niet veel meer te genieten van het “mooie” weer.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.