8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    AnnX

iMac G5 met kapotte videokaart: data wissen

Ik heb een iMac G5 staan met een kapotte videokaart, heb inmiddels een nieuwe gekocht en de data goed over weten te zetten met behulp van een firewire kabel. Weet iemand hoe ik de G5 nu helemaal kan wissen om ‘m weg te gooien of weg te geven (ik geloof niet dat iemand er nog iets aan heeft?!?).

Alvast hartelijk dank voor een reactie!

Bijdrager
    Dr. Maddox

-nevermind-

Ik zag even over het hoofd dat je geen donder kan zien zonder grafische kaart.:oops:

Bijdrager
    hvlint

opstarten met T als targetschijf, via firewire aan je nieuwe imac hangen en mbv schijfhulpprogramma wissen.
    Daar zit dan, als ik het goed heb een optie (bij beveiligingsopties) om alles 35 keer te overschrijven

Bijdrager
    stel maar

Er zijn toch wel een hoop mensen die proberen hem te maken.
    gewoon even op ”gratis weg te geven” zetten.

Ik ben er al met één bezig anders had ik wel interesse.
    mocht niemand hem willen hebben dan wil ik hem wel.

Bijdrager
    Jack1

Als je hem naar je zin hebt gewist, wil ik m wel van je overnemen, mits de originele schijfjes er nog bij zijn.

Lid
    lEl

alle schijven van computers die bij mij weggegooit worden hebben mijn boormachine eens leren kennen. Gewoon eruithalen en gat in boren, daar kan niemand iets mee tenzij hij echt veel geld overheeft

Bijdrager
    youp.c

Ik wil ‘em ook overnemen zie PB. Geheugen en hardeschijf hoeft niet evenals de dvd speler/brander en het logic board. (Dus eigenlijk ‘alleen’ airport card, infarood ontvanger + controller, evt. iSight + controller (indien aanwezig), behuizing, frame, scherm)

Bijdrager
    AnnX

En dan te bedenken dat ik ‘m bijna naar het grof vuil had gebracht!!

Fijn om te horen dat er nog mensen zijn die iets met mijn iMac willen doen of hem een tweede leven willen geven, ik heb er veel plezier van gehad.
    Ik ga morgen eerst proberen of ik de harde schijf kan wissen, wordt vervolgd!
    Iedereen hartelijk dank voor de reacties! GrA

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.