7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Taede

iMac G5 geen beeld / zwart scherm

Hallo mensen,

Nu is het al een tijdje zo dat iMac G5 geen beeld meer geeft zodra ik hem wil opstarten.
    Het scherm blijft zwart wel een opstart geluid, schijven etc gaan ook allemaal aan.

Ook heb ik al gekeken naar slechte condensatoren, maar zoals het nu staat lijkt dat allemaal wel goed. Ze zijn niet opgezet, lekkende nog geexplodeerd (of zie ik iets over het hoofd)

Hebben jullie ook nog suggesties mogelijk het probleem kan zijn:D

Gtzz Taede

Bijdrager
    Napsju

Voeding defect?

Bijdrager
    Taede

Ehum de schijven enzo slaan allemaal wel aan en de dvd speler, ook maakt hij een opstart geluid.
    Het scherm gaat gewoon niet aan of blijft zwart :(

Bijdrager
    Napsju

Een extern scherm doet ’t wel?

Bijdrager
    Taede

ehum ik heb niet zon omzet geval. Dat kon ik helaas niet testen.

Oohja en na ee ntijd beginnen die fannen als een kanon te draaien en houden niet meer op. Wat voorzaak heeft dat

Bijdrager
    Cenobyte

Dat betekent dat je Mac toch ergens in de opstartfase vastloopt en niet zover komt dat het OS de temperatuur kan regelen. Meestal betekent dit dat de Mac bij de hardware diagnose al vastloopt (wat defecte hardware suggereert). Om dan niet te oververhitten gaan de fans op vol draaien als voorzorgsmaatregel.

Bijdrager
    Taede

Nou dit is precies wat hij dus doet. Zonet starte hij ineens plotseling op en kon ik alles doen zonder problemen.
    Totdat hij in de slaapstand. Nu zit ik weer met het zelfde probleem.

Hmmm wat voor oplossingen zijn hier voor of hoe kan ik dit oplossen.

Hebben jullie hier opties voor?

Grtzz

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.