3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    audiofreak_1988

[iMac G5] Bluetooth “probleem”

Hey hallo!

Ik zit met een onhandig probleem, waar ik nergens het antwoord op kon vinden. Wanneer ik mijn iMac G5 (Mac OSX 10.4.10, 17″, 2.0GHz, 1GB RAM) opstart, duurt het steeds behoorlijk lang voordat de (standaard ingebouwde -dus geen externe) Bluetooth-module wordt gevonden/opgestart. Dat heeft als resultaat dat ik de eerste 5-10 minuten na het opstarten mijn Bluetooth muis (en andere Bluetooth hardware) nog niet kan gebruiken (en daarna wordt de muis opeens gedetecteerd door de Bluetooth-software).

De iMac start verder helemaal goed op, en ik krijg gewoon het bureaublad, de werkbalk en het dock te zien.. Ik heb de iMac tweedehands gekocht, en volgens mij deed dit probleem zich in het begin (twee maanden geleden) nog niet voor.

Erg vervelend vind ik dat dus, maar vooral vreemd. Heeft iemand van jullie hetzelfde ervaren, en weet iemand of en hoe dit op te lossen (is het een softwareprobleem of wellicht een conflict met bepaalde software, of zal het eerder hardwarematig zijn)? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt!:)

Bijdrager
    hansenonline

op mijn imac had ik ook problemen met mijn muis en telefoon en bluetooth verbindingen, de muis is geen probleem meer omdat ik een tablet gebruik en mijn telefoon moet ik steeds handmatig de bluetoth uitzetten en weer aanzetten om de agenda en dergelijke te syncen.

Bijdrager
    audiofreak_1988

Hmm oke, maar is er iemand die een oplossing weet om de interne Bluetooth weer normaal werkend te krijgen? (Nee, ik heb geen behoefte aan een Bluetooth-stick ofzo..)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.