5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bluepower

imac G3,zwart beeld,

Hallo luitjes
    ik heb hier op het forum even rondgesnuffeld of ik het probleem van mijn Imac G3 kan vinden.
    Maar ik kon niets vinden dus daarom deze vraag
    ik heb hier een Imac G3 DV400 staan die niet wil op starten
    als ik hem aan zet dan licht de aan/uit knop wel op,maar het beeldscherm blijft zwart
    ik hoor ook geen opstartgeluid en ook hoor ik de harde schijf niet draaien
    betekent dat dat hij de geest heeft gegeven of zit er nog een mogelijkheid in dat ik hem weer aan de gang krijg.:? :?

Bijdrager
    Geveke

Probeer eens op te starten van de systeem-cd die je erbij geleverd hebt gekregen. Je kunt dit doen door de cd in de sleuf te doen en ‘C’ ingedrukt te houden.

Bijdrager
    bluepower

heb ik geprobeerd maar helemaal niets ook heb ik een externe cd speler geprobeerd en dan op te starten,maar dat leverde ook niets op

Moderator
    unSOUND

Wanneer heeft de iMac nog goed gewerkt?
    Wat is er sindsdien mee gedaan voordat hij het niet meer deed ?

Bijdrager
    bluepower

Ik heb een nieuw imac gekocht en toen heb ik deze dus op zolder gezet ,zonder stroom dus.
    en een paar maand later heb ik hem opgeschoond en een schone installatie gedaan (hij werkte toen perfect) en toen aan een vriendin gegeven zodat zij een beetje kon internetten en documenten maken
    zij heeft hem denk ik ± 2 mnd niet gebruikt omdat zij nog geen internet had.
    en toen ze eindelijk internet had en ze de mac wilde gebruiken deed hij het dus niet meer
    ik ondertussen wel een nieuw batterijtje besteld in de hoop dat het daaraan ligt

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.