5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    winbug

iMac G3/400 beeldschermprobleem

Hallo ben in het bezit gekomen van een iMac G3/400, werk(te) alleen maar met WinXP maar wil ook MacOS leren gebruiken.
    Nu zat er op deze iMac OS9 en wilde ik deze updaten naar X nu riep ie tijdens het installeren van een firmwareupdate dus die moet ik gaan ophalen, maar het grootste probleem is dat ie nu dat ik hem/haar weer opstart het beeldscherm helemaal overstuurt lijkt.
    Spanning eraf niets helpt het lijkt net of de grafische chip of beeldscherm overstuurt is geweest.
    Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en zoja is hier nog wat aan te doen of kan ik deze iMac ook bij het grof vuil zetten???

Bvd Winbug

Bijdrager
    zeeger

Hier is er veel informatie over te vinden. Het is een bekend fenomeen: g3 imacs moeten de firmware update hebben om OSX te kunnen draaien. Ik weet niet precies hoe een en ander nu is terug te draaien maar volgens mij kom je er via deze link wel uit.

http://db.tidbits.com/getbits.acgi?tbart=06973

Bijdrager
    macpro
    Bijdrager
    yougina

Misschien dat dit helpt?

Bijdrager
    winbug

Gelukt ik heb jullie aanwijzingen gevolgd en de firware geupdate en zie weer een mooi strak plaatje:lol:
    Allemaal hartelijk dank kan nu dan toch updaten naar macosX, kijken of ik ook overgehaald wordt om een :apple: aan te schaffen.

Mvg Winbug

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.