7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    404

imac G3 scherm dood> data overzetten?

Ik probeer van een G3 de data op een andere mac over te zetten omdat het beeldscherm niet meer aangaat/ werkt. Ik las in een ander topic dat je dan moet opstarten met de T ingedrukt zodat hij als gewone harde schijf wordt herkend op die ander (twas in dit topic maar betrof een imac G4). bij mij verschijnt ie dus niet als harde schijf. Bestaat er nog een andere manier?

Bijdrager
    G3Lay-Z

Er was ergens een topic over je mac gebruiken als externe schijf maar weet niet precies waar.. nu weet ik ook alweer wat daar het nut van was..

uhm geloof appletje T inhouden bij het opstarten..(geen shift voor die hoofdletter T was alleen ter verduidelking..) maar zoiets.. en dan kon je op je andere apple deze als externe schijf gebruiken. Dan is het een kwestie van Copy Paste..:)

Cheers! :apple:

Bijdrager
    awi

t ingedrukt werkt alleen met fire wire aansluiting.

Verder kun je de HD er vrij makkelijk uithalen en deze overzetten in een externe behuizing of andere computer. Hiervoor zijn wel handleidingen te vinden via gooooogle

Bijdrager
    404

:) jij hebt zeker alleen mijn onderwerp gelezen. Het is nu wel gelukt het opstarten met ‘T’ ingedrukt te houden (dus zonder appeltje) na 8 keer eerder te mislukken. Dit was dus de enige juiste manier.

Bijdrager
    G3Lay-Z

okay..:) maar uhh ja werkt dus:)

Bijdrager
    Oppie

404, waarom zoek je het niet gewoon bij de bron, namelijk Apple Support? (Ook in het Nederlands.)

En ook Mac Help geeft een duidelijke uitleg; wat bedoelen ze eigenlijk ook alweer met: RTFM?!
    :evil:

Bijdrager
    G3Lay-Z

RAPIDLY TRY MACOSX FORUM :D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.