-
En die Airport Express kun je dan ook gelijk gebruiken als draadloze Internet router.
Of een Apple TV 2. Die kan hetzelfde doen als die Airport Express + als extra streamen van films e.d.
In geval 1: ben je 89 euro kwijt en kun je draadloos Internet gebruiken.
In geval 2: ben je 119 euro kwijt en kun je films streamen naar je TV, maar kun je niet gebruiken voor draadloos Internet.KarelWillem op 21 maart 2011En die Airport Express kun je dan ook gelijk gebruiken als draadloze Internet router.
Geeft toch geen conflict met timemachine ?
Is het geluid zuiver ? ttz. ruis ?Prima geluidje hoor, met zo’n Airport express.
Wat wel lastig is, is dat vanuit iTunes een film afspelen en dan het geluid via de Airport Express laten lopen niet werkt. Heeft te maken met het synchroon laten lopen van beeld en geluid.
Is jammer maar helaas. Dan toch maar een aTV.
r.heijma op 21 maart 2011…Wat wel lastig is, is dat vanuit iTunes een film afspelen en dan het geluid via de Airport Express laten lopen niet werkt….
Met het programma AirFoil en de daarbij geleverde videoplayer kun je een film op je Mac afspelen met synchroon geluid via je Airport Express.
Grupello op 21 maart 2011KarelWillem op 21 maart 2011En die Airport Express kun je dan ook gelijk gebruiken als draadloze Internet router.
Geeft toch geen conflict met timemachine ?
Is het geluid zuiver ? ttz. ruis ?Nee dat geeft geen conflict met de Time Capsule (bedoel je denk ik?).
De Airport Express kan het netwerk ook ‘uitbreiden’, in plaats van overnemen.En het geluid is uitstekend.
Het is een digitaal pakketje wat wordt verzonden, niet analoog.
Dus ruis zou sowieso al niet kunnen.Grupello op 21 maart 2011KarelWillem op 21 maart 2011Time Capsule (bedoel je denk ik?).
Dat bedoelde ik… sorry !
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.