6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bakvis

imac en superdrive

me superdrive begint een beetje vervelend te worden, namelijk de laatste week spuugt ie me cd wel uit, maar zo hard dat hij er op me bureau word gelanceerd. hebben meer mensen hier last van, en kan je dit zelf verhelpen? zitten er ergens instellingen om dit te veranderen? hahah zou handig zijn appeltje+pijltje omlaag en me cd komt er zachtjes uit!!!! (of andersom en degene op de bank heeft een cd tussen ze oren…:P

Bijdrager
    E.Rhijnsburger

Haha vroeger hadden ze daar een film over van James Bond dat de schurk iemand de keel afsneed met een snel roterende gouden schijf die hij dan als een soort frisbee gooide. Goldfinger was dat volgens mij.
    Maar volgens mij is het iets mechanisch, dat-ie eerst blijft hangen en dan vervolgens toch los komt.
    Misschien dat een van de techneuten op het forum dat weet ……

Bijdrager
    iMac-Boy

Een killermac dus:evil:

Bijdrager
    Van Cot
    ”E.Rhijnsburger”

Haha vroeger hadden ze daar een film over van James Bond dat de schurk iemand de keel afsneed met een snel roterende gouden schijf die hij dan als een soort frisbee gooide. Goldfinger was dat volgens mij.
    Maar volgens mij is het iets mechanisch, dat-ie eerst blijft hangen en dan vervolgens toch los komt.
    Misschien dat een van de techneuten op het forum dat weet ……

Zal zoiets zijn, met mijn oude philips CD-schrijver had ik iets gelijkaardigs, als ik op de knop drukte om hem open te doen kraakte alles zeer hard gedurende 20 seconden, en daarna vloog de lade er helemaal uit. Akkoord, deze zat nog wel in mijne packard bel toen ik er een crash test op uitgeoefend had.

Bijdrager
    H@roldBeer
    ”iMac-Boy”

omdat 10.3.9 steeds tekst door mijn avatar zet, is er tijdelijk geen avatar, zo houden we de boel leesbaar

ff offtopic: iMac-boy, wat je zei, klopt, maar datzelfde probleem heb ik ook met Tiger. Dus….

Bijdrager
    iMac-Boy
    ”H@roldBeer”
    ”iMac-Boy”

omdat 10.3.9 steeds tekst door mijn avatar zet, is er tijdelijk geen avatar, zo houden we de boel leesbaar

ff offtopic: iMac-boy, wat je zei, klopt, maar datzelfde probleem heb ik ook met Tiger. Dus….

Heb jij Tijgertje al??? Lucky Bastard.
    Het is echt pas na de update begonnen en ik ben niet de enigste zoals ik op dverse treads heb gelezen. Dit is dus volgens jou niet gefixts in Tiger. Ben benieuwd hoelang het duurt voor 10.4.1 uitkomt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.