-
Q:
iMac bij de Saturn
Nu leek het mij aantrekkelijk om de nieuwe iMac aan te gaan schaffen bij de Saturn. Je krijgt er nu per uitgegeven 100 Euro, 12 Euro korting. Dat betekent op een nieuwe iMac van 999,= Eur. een korting van ongeveer 120 Euro. Mijn vraag is of ik in combinatie met deze aanbieding ook onderwijskorting kan krijgen en/of de actie dat je er een iPod Nano bij krijgt? Ik heb geprobeerd Saturn telefonisch te contacteren hierover maar dit is mij vooralsnog neit gelukt vandaag. Langsgaan was ook geen optie: 50km rijden… vandaar mijn vraag hier.
Voor degene die het aangaat, geeft Surfspot volgens mij de hoogste kortingen (ongeveer 12% op de Mac).
Dat is hoger in elk geval de Apple Onderwijsstore.
Maar dan moet je wel op een van de aangesloten instellingen studeren of werken.”DickSurfspot volgens mij de hoogste kortingen (ongeveer 12% op de Mac).
En het verschil tussen 12% korting en € 12 korting op elke € 100 is???
Het lijkt me dus voor mensen die niet aan het onderwijs zijn verbonden een erg goede deal. Heeft Saturn niet iets met MediaMarkt te maken? Ik zou bij een dergelijke grote dozenschuiver wel goed opletten of ze geen oude versies van de machines proberen te verpatsen…
”awwexl”Mijn vraag is of ik in combinatie met deze aanbieding ook onderwijskorting kan krijgen en/of de actie dat je er een iPod Nano bij krijgt?
Bij Saturn krijg je geen €125,- korting. Dan moet je online in de Onderwijs Apple Store bestellen of instellingen zoals Surfspot.
Ok, conclusie is dus dat het best een leuke aanbieding is. 2 mogelijkheden: of je koopt de iMac bij een Premium Reseller en dan krijg je de iPod erbij kado en een eventuele onderwijskorting (938,91 Eur + iPod Nano kado voor diegene die daar voor in aanmerking komen. Dan betaal je iets meer in vergelijking tot de andere optie: iMac kopen bij de Saturn: 880 Euro.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.