13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    awwexl

iMac bij de Saturn

Nu leek het mij aantrekkelijk om de nieuwe iMac aan te gaan schaffen bij de Saturn. Je krijgt er nu per uitgegeven 100 Euro, 12 Euro korting. Dat betekent op een nieuwe iMac van 999,= Eur. een korting van ongeveer 120 Euro. Mijn vraag is of ik in combinatie met deze aanbieding ook onderwijskorting kan krijgen en/of de actie dat je er een iPod Nano bij krijgt? Ik heb geprobeerd Saturn telefonisch te contacteren hierover maar dit is mij vooralsnog neit gelukt vandaag. Langsgaan was ook geen optie: 50km rijden… vandaar mijn vraag hier.

Bijdrager
    RobinH

Lijkt me niet….
    Meestal is het zo, Als je korting krijgt kun je die andere korting vergeten.

En is die ‘Back to school-actie’ niet alleen in de online Apple Store?

Bijdrager
    Dick de Roos

Voor degene die het aangaat, geeft Surfspot volgens mij de hoogste kortingen (ongeveer 12% op de Mac).
    Dat is hoger in elk geval de Apple Onderwijsstore.
    Maar dan moet je wel op een van de aangesloten instellingen studeren of werken. :)

Bijdrager
    Welles
    ”Dick

Surfspot volgens mij de hoogste kortingen (ongeveer 12% op de Mac).

En het verschil tussen 12% korting en € 12 korting op elke € 100 is???;)

Het lijkt me dus voor mensen die niet aan het onderwijs zijn verbonden een erg goede deal. Heeft Saturn niet iets met MediaMarkt te maken? Ik zou bij een dergelijke grote dozenschuiver wel goed opletten of ze geen oude versies van de machines proberen te verpatsen…

Bijdrager
    Donnie Darko
    ”awwexl”

Mijn vraag is of ik in combinatie met deze aanbieding ook onderwijskorting kan krijgen en/of de actie dat je er een iPod Nano bij krijgt?

Bij Saturn krijg je geen €125,- korting. Dan moet je online in de Onderwijs Apple Store bestellen of instellingen zoals Surfspot.

Bijdrager
    iDuck

En het verschil tussen 12% korting en € 12 korting op elke € 100 is??? Wink

€999 –> 12% korting is ~€120 en €12 op elke €100 is €108 korting

Bijdrager
    Welles

Ja maar, ja maar, dan leg je er toch een muismatje van een euro bij…;)

Bijdrager
    Soulshaker

of een dvd’tje van 3 euro, of iets iets aners wat je kan gebruiken

Bijdrager
    MouseMighty

Ik zou al helemaal geen iMac bij Saturn halen maar da’s mijn mening. Liever een APR. EN die Nano iPod actie is Back to School actie in de Apple Store zelf. Die kan je ook niet krijgen bij Saturn of een APR. *iets met rang, eerste, zitten en dubbeltje*

Bijdrager
    Genius

Helemaal niets mis met de Saturn, prima zaak en je kunt er ook prima met je spulletjes terug als er iets mis is.

APR’s zijn ook niet alles…

Bijdrager
    1984

Bij S…… verkopen ze al wel de nieuwe Macmini, aangesloten op een 30″ Apple Cinema HD Display

[URL=http://img377.imageshack.us/my.php?image=dsc00514qo2.jpg][/URL]

Bijdrager
    sven-

Uhm, en die foto laat wat zien?

Bijdrager
    awwexl

Ok, conclusie is dus dat het best een leuke aanbieding is. 2 mogelijkheden: of je koopt de iMac bij een Premium Reseller en dan krijg je de iPod erbij kado en een eventuele onderwijskorting (938,91 Eur + iPod Nano kado voor diegene die daar voor in aanmerking komen. Dan betaal je iets meer in vergelijking tot de andere optie: iMac kopen bij de Saturn: 880 Euro.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.