6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    BloomPod

iMac als 2de beeldscherm.

Hier ben ik weer ! :D

Ik heb twee iMacjes ( G3 v.d. 2de generatie ) staan. Ik gebruik ze af en toe nog wel eens maar. Ik vroeg mij af, zou ik één iMac gewoon als computer kunnen laten werken en de andere als een tweede beeldscherm. Kan het lukken op zo’n oude Mac?
    Zo nee, gaat het dat met nieuwere Macs en welke kabel en poort heeft deze dan nodig? Gaat het wel met mijn iMac G3 en welke kabel heb ik dan nodig?
    Ze draaien alle twee op Mac OS X 10.4 Tiger

Ik gebruik dagelijks wel het programma teleport , een variant via het netwerk om eventjes met je muis en toetsenbord bij mijn andere Mac’s te gaan piepen. Maar dit is niet echt de bedoeling, want dan heb je nog altijd twee Computers. Ik moet dus één Computer en één appart beeldscherm, samen zijn dit dus twee iMac’s:P

Alvast bedankt.

Inactief
    Anoniem

Volgens mij zit er geen Video-In op de iMac, dus tenzij je zelf gaat lopen klussen zul je het denk ik niet voor elkaar krijgen.

Bijdrager
    julesp
    Bijdrager
    BloomPod

Geen variant van een USB of Firewire? Heb trouwens nog even gekeken en er zit geen Video-in op.

Bijdrager
    sypie

Het zou wel kunnen als je het naar een signaal weet te krijgen waar de EyeTV iets mee kan, je zou dan via dit apparaatje je Mac als 2e scherm kunnen gebruiken, misschien niet helemaal fullscreen maar wel beeldvullend met balken onder en boven.

Bijdrager
    NickBook Pro

Ik zou gewoon de oude imac verkopen en van dat geld een LCD scherm met de zelfde resolutie als je nieuwe imac kopen:-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.