5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    miniwortel

iMac aan Sony Bravia overschakel probleem

Hallo,

Ik heb al enige tijd mijn iMac via HDMI aan mijn Sony Bravia verbonden. Enige tijd geleden heb ik mijn iMac geformatteerd en sindsdien werkt het niet mee optimaal.

Zodra ik de televisie aanzet (gewoon op televisie-signaal) wordt het beeldscherm van mijn computer voor ongeveer 10 seconde blauw. Voor het formatteren gebeurde dit echter nooit, zelfs niet als ik van tv-signaal naar het beeld van mijn iMac schakelde.
    Ik heb al meerdere instellingen in systeemvoorkeuren veranderd, in de hoop dat het probleem daarmee opgelost zou zijn, maar niks lijkt te helpen…

Weten jullie dit opgelost kan worden? en dan bedoel ik niet de “kabel eruit halen als je het niet gebruikt”oplossing;)

mvg,

Alexander

Bijdrager
    Hansi2124

In mijn geval wordt het beeldscherm ook enige tijd blauw. Ik weet niet of dat 5 of 10 seconden is, maar ik zou mij er echt niet druk om maken als ik jou was…..

Bijdrager
    Chorro

Ook hier (MBP 15″) wordt het scherm enkele seconde blauw bij het aansluiten van een extern scherm. Niets meer dan normaal lijkt het dus;)

Bijdrager
    Pieterr

Dit noemen ze the Blue Screen Of Life.:wink:

Bijdrager
    miniwortel

maar hoe kan het dan dat het voor het formatteren niet zo was? Het gebeurde wel als ik de kabel erin stopte, maar niet als ik alleen de televisie aan zette…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.