20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Hayalet

iMac

Hallo,

WWDC afgelopen..dus Leopard ook officieel uit (denk ik?).
    Ik ga deze maand een iMac 20 halen maar heb ook paar vragen..
    1.Zit Leopard dan ook in die iMac20 (deze maand dus)?
    2. Leopard is pas uit.. er zullen dan ook wat bugs inzitten ?

voorlopig die 2 vraagjes..
    Alvast bedankt..

Bijdrager
    plonserd

Leopard komt pas uit in oktober.
    Op je iMac zal dus nog steeds OSX Tiger staan.

WWDC is een afkorting voor worldwide developer’s conference.Een beurs voor ‘ontwikkelaars’ dus.
    Die hebben allemaal mooi een voorlopige versie van Leopard meegekregen om er zoveel mogelijk mee te spelen en al de bugs te melden bij Apple, zodat wij (de gewone gebruiker) bij de release quasi geen bugs meer zullen hebben.

Bijdrager
    Hayalet

ahh isgoed.. dan wacht nog wel tot oktober..
    maar zal het dan zeker zijn dat er geen bugs inzitten ?

Inactief
    Anoniem
    ”Hayalet”

maar zal het dan zeker zijn dat er geen bugs inzitten ?

Software is mensenwerk, dus er zitten altijd bugs in. Ook in de laatste versie van het huidige OS zitten nog bugs… en dat zal ook in Leopard het geval zijn.

Bijdrager
    Hayalet

zal ik NU kopen .. of wachten op totdat Leopard uit is ?
    Ik kan wel wachten eigenlijk..

Bijdrager
    Hanky Dussen

pfff….als je NU van een Mac wilt genieten moet je NU een Mac kopen ! OS X Tiger is een uitsekend en stabiel systeem !
    Als je Leopard wilt draaien en 129 euro wilt besparen, dan moet je een half jaartje wachten…

PS : er zal waarschijnlijk snel een iMac update komen, dus je zou wat dat betreft nog even een paar dagen/weken kunnen wachten…

Bijdrager
    Thomash

en dan kan je altijd nog ergens illigaal een versie van het internet plukken..:evil:

Bijdrager
    Cloudsurfer

Nee, dat kan niet. :|

Moderator
    unSOUND

Ja, dat kan wel.

Of het legaal is, en of we daar ethisch tegen zijn is wat anders…

Bijdrager
    David123
    ”Hanky

pfff….als je NU van een Mac wilt genieten moet je NU een Mac kopen ! OS X Tiger is een uitsekend en stabiel systeem !
    Als je Leopard wilt draaien en 129 euro wilt besparen, dan moet je een half jaartje wachten…

PS : er zal waarschijnlijk snel een iMac update komen, dus je zou wat dat betreft nog even een paar dagen/weken kunnen wachten…

Ja? Komt de iMac update over een aantal dagen/weken? :D

Bijdrager
    Cloudsurfer
    ”unSOUND”

Ja, dat kan wel.

Of het legaal is, en of we daar ethisch tegen zijn is wat anders…

Ik bedoelde het meer in de zin van, koop hem gewoon en laat de torrents met rust. Dit is al de tweede keer dat ik dat jochie op het forum zie praten over OS X downloaden. Ik was op zoek naar een ‘boze’ smiley, maar die zit er niet tussen. Dat had mijn post wellicht wat versterkt.

Bijdrager
    Hanky Dussen
    ”David123″
    ”Hanky

Ja? Komt de iMac update over een aantal dagen/weken? :D

Nou, niks is zeker, maar van alle Macs is de iMac het model dat het langst geleden is geupdate (mini uitgezonderd). Dus een update zit eraan te komen…..

Bijdrager
    Hayalet

GESLAAGD! 8)
    Komt er een grote update dan?
    Of beste dat ik maar wacht op Leopard dan..:x

Bijdrager
    Neptunus

Gefeliciteerd! Trakteer jezelf op een mooie Mac zou ik zeggen…:lol:

Bijdrager
    Hayalet

Dankz..
    Maar dat update , is het bekend wnr dat is ?

Bijdrager
    Thomash

nee dat is nou het jammere van apple.. ze kondigen niet aan wanneer ze iets gaan updaten.. dus dat wordt afwachten

Bijdrager
    ivan92
    ”Hayalet”

Dankz..
    Maar dat update , is het bekend wnr dat is ?

Nee apple houd dit zo lang mogelijk geheim anders zouden de verkopen vlak voor een update sterk dalen :apple:

Bijdrager
    Hayalet

maar hoe weetje dan dat er update komt ?
    zal het deze maand dan komen dat update ?

Moderator
    unSOUND
    ”Hayalet”

maar hoe weetje dan dat er update komt ?
    zal het deze maand dan komen dat update ?

Zoals al 3 keer boven je is gezegd: dat weten we niet.

Wat we wel weten, is hoe lang het gemiddeld duurt voor een model een update krijgt… en dan kun je een grove schatting maken over wanneer dat weer gaat gebeuren. Maar ook dat is dus puur gokwerk. Volgens de statistieken had de mini bijvoorbeeld al 3 a 4 maanden geleden een update moeten krijgen… maar dat is nog steeds niet gebeurt.

Bijdrager
    trabant

En dit zijn die statistieken.
    Maar je moet gewoon die Mac kopen wanneer je hem nodig hebt. Anders blijf je wachten op de volgende update etc. En dat Leopard loopt je tegen die tijd snel genoeg voor de voeten. Ga eerst Tiger maar eens ontdekken. Dat is al een heel mooi OS.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.