12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    nicolasvantomme

iMac 27" upgrade RAM

Ik heb een iMac 27″ (3.06 GHZ Intel Core 2 Duo) van de eerste generatie. Daar kan tot 16GB in. Nu zit er 2 x 2GB in. Kan ik hierbij nog eens 2 x 4GB RAM bij steken zodat ik 12GB RAM heb? Dat zou mooi zijn.

Bijdrager
    AppleStef

Ja.

Bijdrager
    nicolasvantomme

Thanks! Weet iemand waar je goedkoop RAM (Kingston) in België of Nederland kan bestellen. Als ik kijk op de site van Kingston blijkt dit de store van de US te zijn.. Of zijn er nog andere shops die dit verkopen online?

Bijdrager
    AppleStef

Je kunt gewoon bij Kingston.com bestellen hoor, heb ik ook gedaan. Na 3 dagen waren de modules al in huis.

Bijdrager
    nicolasvantomme

Maar er staan geen prijzen bij??

Bijdrager
    AppleStef

Je kunt pas de prijs zien als je het in je ‘winkelmandje’ hebt toegevoegd.

Bijdrager
    hotel17

ik bestelde vroeger altijd bij Macstuff.
    echter de laatste jaren bestel ik bij Interngeheugen.com omdat de prijzen daar nóg scherper zijn!
    tot nu toe (heb al 4x besteld) een uitstekende service. Geheugen netjes geleverd, verzegeld en werkt perfect.

Bijdrager
    nicolasvantomme

Werken deze op mijn iMac? Ik denk dat het voor PC is?
    http://www.interngeheugen.com/groep/588/kingston-ddr3-1066mhz.html

Bijdrager
    AppleStef

Die werken niet. Deze bijv. wel.

Bijdrager
    RvDuijvenbode

Ik heb mijn geheugen voor mn 27″ iMac i5 gewoon gekocht bij Alternate.nl.
    16gb voor 120,- geloof ik.

Heb dezelfde actie uitgevoerd bij mijn MBP en werkt perfect. Persoonlijk vindt ik al die verhalen over speciaal Mac-geheugen maar een beetje onzinnig.

Gr. Richard

Bijdrager
    syltheboy

M’n vader heeft eind vorige maand z’n standaard 27″ iMac (Late 2009) nog uitgebreid naar 12 GB en dat ging perfect. Volgens mij was hij ongeveer 40 euro kwijt voor 2 bankjes van 4 GB. Windows 7 is er een stuk sneller op geworden.

Bijdrager
    SanderTreur

Ik heb ze gewoon bij conrad.nl van Samsung gekocht. Het is daar niet eens veel duurder dan bij Amerikaanse sites.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.