11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    emiel905

Imac 27 inch vervoeren:

Hallo,

Ik heb afgelopen zomer een zelf samengestelde imac 27 inch einde 2013 gekocht. Nu was het
    in de eerste instantie niet de bedoeling om deze te vervoeren en daardoor is de doos weggegooid.
    Nu blijkt een half jaar laten dat ik de computer toch regelmatig moet vervoeren voor promotiedoeleinden
    bij evenementen. Ik wil natuurlijk niet dat me computer kapot gaat tijdens het vervoeren.

Heeft er hier iemand tips voor of eventueel een oude doos die ik kan over kopen zodat ik
    hem daar veilig in kan vervoeren? Ik heb op internet wel rondgekeken naar flightbags maar
    dan zit je al gauw over de €500.

Bijdrager
    Stro

Kijk eventueel ook eens op eBay, bijvoorbeeld deze.

Bijdrager
    Brombeer

Heb je dan niet meer aan een laptop en een presentatiebeamer?

Moderator
    Night
    Bijdrager
    GauloisesNL

Hallo,

Ik heb hier nog 2 dozen voor een 27″ staan, ik kan er wel eentje missen gebruik ze toch niet.

Bijdrager
    Koezel

http://www.swanflight.com/apple-flightcases/apple-imac-27-flightcase.html

Levertijd 4 tot 5 dagen. Heb daar al verschikkende cases besteld.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Doe even een oproep op Marktplaats voor een doos.

Bijdrager
    bluap

Belangrijkste vraag mis ik nog: hoe stevig moet het zijn. Neem je de iMac zelf op de achterbank mee, gaat het in de trein, stuur je het als pakket op ??
    Die flight cases zien er prachtig uit, maar ook erg duur. Een tweedehands kartonnen doos moet voor 15 a 40 euro wel te vinden zijn. De hoes beschermd alleen tegen krassen, niet tegen val of stoot schade.

Moderator
    Night

Ach… en anders bel je een aantal Apple Stores, of ze toevallig nog een doos van een 27″ overhebben. Kost het je alleen reiskosten.

Bijdrager
    emiel905

Hallo,

Bedankt voor alle tips! Ik ga de computer vervoeren met me eigen auto.
    Dus in principe is een doos genoeg.
    Zelf vindt ik inderdaad de bags en cases wel heel prijzig.

Met vriendelijke groet,

Emiel

Bijdrager
    The Jesus

Koop een oude koffer bij de kringloop, koop op de markt een stuk schuim of sloop een stoel (van de kringloop), snij er de vorm uit en klaar.;-)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.